Pelottavat leffat joita olet nähnyt?
Huoneessani on sellainen pieni kotiteatteri, jossa katson 120 tuumaisessa kankaalla sarjoja/elokuvia (hankin juuri vähän aikaa sitten eikä maksanut kuin 500 egeä. Paljon parempi kuin telkkari. Anyway, tykkään illemmalla katsoa yksin kauhuleffoja isolla screenillä, joten ehdotelkaas jos on teille jäänyt joku mieleen niin pistän katselu listalle. Aika paljon olen jo nähnyt, mutta ainahan sieltä jotain uupuu/en muista.
Mun omat lempparit on:
Mulholland drive/Lost highway/Rec1(espanjankielinen) ja Blairwitch Projec. Näissä leffoissa ei pahemmin verellä mässäillä, mutta se tunnelma ja jännitys on välillä piinaava.
Ehkä ainoat sellaiset verileffat mistä pidin oli alienit mitä tulee ensimmäisenä mieleen.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 08:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 01:36"]Huoneessani on sellainen pieni kotiteatteri, jossa katson 120 tuumaisessa kankaalla sarjoja/elokuvia (hankin juuri vähän aikaa sitten eikä maksanut kuin 500 egeä. Paljon parempi kuin telkkari. Anyway, tykkään illemmalla katsoa yksin kauhuleffoja isolla screenillä, joten ehdotelkaas jos on teille jäänyt joku mieleen niin pistän katselu listalle. Aika paljon olen jo nähnyt, mutta ainahan sieltä jotain uupuu/en muista.
Mun omat lempparit on:
Mulholland drive/Lost highway/Rec1(espanjankielinen) ja Blairwitch Projec. Näissä leffoissa ei pahemmin verellä mässäillä, mutta se tunnelma ja jännitys on välillä piinaava.
Ehkä ainoat sellaiset verileffat mistä pidin oli alienit mitä tulee ensimmäisenä mieleen.
[/quote]
Lällälläää meilläpä on 200 tuumanen valkokangas ja koko paska maksoi 3000 e
[/quote]
Ja ikää oli??? (8V)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 08:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 01:36"]Huoneessani on sellainen pieni kotiteatteri, jossa katson 120 tuumaisessa kankaalla sarjoja/elokuvia (hankin juuri vähän aikaa sitten eikä maksanut kuin 500 egeä. Paljon parempi kuin telkkari. Anyway, tykkään illemmalla katsoa yksin kauhuleffoja isolla screenillä, joten ehdotelkaas jos on teille jäänyt joku mieleen niin pistän katselu listalle. Aika paljon olen jo nähnyt, mutta ainahan sieltä jotain uupuu/en muista.
Mun omat lempparit on:
[/quote]
Lällälläää meilläpä on 200 tuumanen valkokangas ja koko paska maksoi 3000 e
[/quote]
Ja ikää oli??? (8V)
[/quote]
Ei vaan 22 v mutta kunhan vittuilin,
Pelottavia ei aikuisen mielestä ole mitkään Poltergeistit tai muut, mitä ei ole olemassa, mutta pelottavaa on sellainen, mitä voi oikeasti tapahtua.
-Rasvatyyni
-Cape Fear
-Käsi, joka kehtoa keinuttaa
-Rosemaryn painajainen(on ymmärrettävä, etttä kyse on painajaisesta)
Piina (Misery)
Marttyyrit
Dead Silence
The Conjuring
the descentet-loukussa
älä pelkää pimeää tms. jossa pikkutyttö muutti vanhaan taloon
"-Rosemaryn painajainen(on ymmärrettävä, etttä kyse on painajaisesta)"
No ei kyllä ole mistään painajaisesta kyse, kyllä ne asiat tapahtuvat ihan ns. oikeasti eivätkä vain Rosemaryn päässä. Oletko lukenut kirjan? Alkuperäinen nimi muuten on Rosemary's baby, ei nightmare.
Hannu ja Kerttu oli pelottava ja sairas.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 02:37"]Nii ja tv-lupaakaan ei tarvitse :D :D Hohhoijakkaa, mikä tarve sulla on SELVÄSTI brassailla sun 120" kotiteatterilla?? Miksi et voinut vain kysyä hyviä leffoja??
Ja EN ole kateellinen, vain huvittunut :D
[/quote]
kuka vielä tarvitsee tv-lupaa? Yle verohan sen tilalla on.