Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavat leffat joita olet nähnyt?

Vierailija
04.05.2014 |

Huoneessani on sellainen pieni kotiteatteri, jossa katson 120 tuumaisessa kankaalla sarjoja/elokuvia (hankin juuri vähän aikaa sitten eikä maksanut kuin 500 egeä. Paljon parempi kuin telkkari. Anyway, tykkään illemmalla katsoa yksin kauhuleffoja isolla screenillä, joten ehdotelkaas jos on teille jäänyt joku mieleen niin pistän katselu listalle. Aika paljon olen jo nähnyt, mutta ainahan sieltä jotain uupuu/en muista.

Mun omat lempparit on:

Mulholland drive/Lost highway/Rec1(espanjankielinen) ja Blairwitch Projec. Näissä leffoissa ei pahemmin verellä mässäillä, mutta se tunnelma ja jännitys on välillä piinaava.

Ehkä ainoat sellaiset verileffat mistä pidin oli alienit mitä tulee ensimmäisenä mieleen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 02:37"]Nii ja tv-lupaakaan ei tarvitse :D :D Hohhoijakkaa, mikä tarve sulla on SELVÄSTI brassailla sun 120" kotiteatterilla?? Miksi et voinut vain kysyä hyviä leffoja??

Ja EN ole kateellinen, vain huvittunut :D

[/quote]

kuka vielä tarvitsee tv-lupaa? Yle verohan sen tilalla on.

Vierailija
22/29 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 08:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 01:36"]Huoneessani on sellainen pieni kotiteatteri, jossa katson 120 tuumaisessa kankaalla sarjoja/elokuvia (hankin juuri vähän aikaa sitten eikä maksanut kuin 500 egeä. Paljon parempi kuin telkkari. Anyway, tykkään illemmalla katsoa yksin kauhuleffoja isolla screenillä, joten ehdotelkaas jos on teille jäänyt joku mieleen niin pistän katselu listalle. Aika paljon olen jo nähnyt, mutta ainahan sieltä jotain uupuu/en muista.

Mun omat lempparit on:

Mulholland drive/Lost highway/Rec1(espanjankielinen) ja Blairwitch Projec. Näissä leffoissa ei pahemmin verellä mässäillä, mutta se tunnelma ja jännitys on välillä piinaava.

Ehkä ainoat sellaiset verileffat mistä pidin oli alienit mitä tulee ensimmäisenä mieleen.

[/quote]

Lällälläää meilläpä on 200 tuumanen valkokangas ja koko paska maksoi 3000 e

[/quote]

Ja ikää oli??? (8V)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 08:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 01:36"]Huoneessani on sellainen pieni kotiteatteri, jossa katson 120 tuumaisessa kankaalla sarjoja/elokuvia (hankin juuri vähän aikaa sitten eikä maksanut kuin 500 egeä. Paljon parempi kuin telkkari. Anyway, tykkään illemmalla katsoa yksin kauhuleffoja isolla screenillä, joten ehdotelkaas jos on teille jäänyt joku mieleen niin pistän katselu listalle. Aika paljon olen jo nähnyt, mutta ainahan sieltä jotain uupuu/en muista.

Mun omat lempparit on:

[/quote]

Lällälläää meilläpä on 200 tuumanen valkokangas ja koko paska maksoi 3000 e

[/quote]

Ja ikää oli??? (8V)

[/quote]

Ei vaan 22 v mutta kunhan vittuilin,

Vierailija
24/29 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavia ei aikuisen mielestä ole mitkään Poltergeistit tai muut, mitä ei ole olemassa, mutta pelottavaa on sellainen, mitä voi oikeasti tapahtua.

-Rasvatyyni

-Cape Fear

-Käsi, joka kehtoa keinuttaa

-Rosemaryn painajainen(on ymmärrettävä, etttä kyse on painajaisesta)

Vierailija
25/29 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/29 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrit

Dead Silence

The Conjuring

Vierailija
27/29 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

the descentet-loukussa

älä pelkää pimeää tms. jossa pikkutyttö muutti vanhaan taloon

Vierailija
28/29 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"-Rosemaryn painajainen(on ymmärrettävä, etttä kyse on painajaisesta)"

No ei kyllä ole mistään painajaisesta kyse, kyllä ne asiat tapahtuvat ihan ns. oikeasti eivätkä vain Rosemaryn päässä. Oletko lukenut kirjan? Alkuperäinen nimi muuten on Rosemary's baby, ei nightmare.

Vierailija
29/29 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu ja Kerttu oli pelottava ja sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi