Epäreilua, että joillekkin maksetaan niin isoja veronpalautuksia
Kommentit (23)
Naurettavaa. He ovat maksaneet liikaa veroa vuoden aikana ihan tarkoituksella, jotta tulisi palautuksia.
Mitä epäreilua siinä on? Se on heidän omaa rahaansa, minkä he ovat jostain syystä lainanneet valtiolle.
Herrajumala onko ap edes aikuinen ihminen? Todella noloa
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä, että kyseiset ihmiset ovat maksaneet liikaa veroja, joka heille palautetaan korottomana ja vuoden myöhässä? Valtio on saanut heiltä ilmaista lainaa.
Väärin, valtio maksaa veronpalautukselle korkoa, eli ei ole ilmaista lainaa valtiolle!
Haloo, järki käteen. Yleensä yritän ettei tulisi palautuksia, koska en halua lainata verottajalle rahaa ja voin sijoittaa ne itse tuottoisasta. Otahan aloittaja asioista selvää ennen kuin kirjoitat.
No voi voi, minä työtön ihminen sain 2500e palautuksia, kyllä tuli tarpeeseen.
Ne palautukset tulisi ohjata kehitysapuun. Siinä voisi olla porrastus, niin että alle 200 euron palautukset saa pitää itse. Yli meneltävältä osalta kehitysapuun menevä prosenttiosuus kasvaisi portaittain niin, että 1000 euroa ylittävä osuus menisi kokonaan kehitysapuun tai vastaavaan heikommassa asemassa olevien auttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, järki käteen. Yleensä yritän ettei tulisi palautuksia, koska en halua lainata verottajalle rahaa ja voin sijoittaa ne itse tuottoisasta. Otahan aloittaja asioista selvää ennen kuin kirjoitat.
Minäkin pyrin mahdollisimman lähelle 0 saamaan verotuksen. Yleensä muutaman satasen joudun maksamaan lisää.
Joo niin munkin mielestä. Saan isot mätkyt 2020
Itse lasken veroprosentin niin, ettei tulisi mätkyjä eikä palautuksia. Isäni laskee taas niin, että saa mielummin mätkyt. Sinä voit laskea niin, että saat mahdollisimman suuret palautukset. Moni muukin tekee niin, koska on helppo "säästää" suoraan palkasta, kun sitä rahaa ei näe ennenkuin palautukset maksetaan. Miten olet itse veroprosenttisi laskenut?
Joo ne veronpalautukset voi käyttää mun mätkyihin kiitos
Vierailija kirjoitti:
Ethän ole edes maksanut veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Herrajumala onko ap edes aikuinen ihminen? Todella noloa
Jotain TOLKKUA näihin aloituksiin!!!
Nyt jyrähti sellanen ripuli näppäimistöltä, että tais tulla samanlainen haisevana versiona housuihin !? 0/5
Juuri laskin paljonko pitää korottaa veroprosenttia että on sopiva palautus maksaa lämmitysöljy kerralla. Helppo homma, näet paljonko ennakonpidätystä menee sillä prosentilla joka on verokortissa, lisäät ennakonpidätyksen määrään sen summan minkä haluat palautuksia ja lasket mikä on veroprosentti sille ennakonpidätykselle. Helppo tapa säästää kun se raha ei edes käy tilillä polttelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ne palautukset tulisi ohjata kehitysapuun. Siinä voisi olla porrastus, niin että alle 200 euron palautukset saa pitää itse. Yli meneltävältä osalta kehitysapuun menevä prosenttiosuus kasvaisi portaittain niin, että 1000 euroa ylittävä osuus menisi kokonaan kehitysapuun tai vastaavaan heikommassa asemassa olevien auttamiseen.
Jee, mahti-idea. Se leopardihattuinen kyläpäällikkö kyllä kiittää. Sinne pohjattomaan kaivoon voisit hypätä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut viime vuonna töissä, ja maksanut ylimääräisiä veroja. Sitäpaitsi, työttömyyskorvauksistakin maksetaan veroja, jopa isommalla prosentilla kuin saman suuruisesta palkkatulosta.
Etkö ymmärrä, että kyseiset ihmiset ovat maksaneet liikaa veroja, joka heille palautetaan korottomana ja vuoden myöhässä? Valtio on saanut heiltä ilmaista lainaa.