Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heipä hei! Olen hakenut nyt vauhdilla pakettini postista

Joulutonttu
13.12.2020 |

Mites te muut? Vähän on työ estänyt tehokkuutta, mutta muuten olen ollut nopsajalka, ettei pakettini jumita kiireistä postia ja estä toisten (joulu)pakettien saapumista perille.
Tästä kun oli täällä toivetta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit reipas. Hyvä, J. Tonttu!

Vierailija
2/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinulle pipari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hain pakettia postista, mutta eipä sitä löytynyt. Tarjosivat tilalle jotain Zalandon pakettia, mutta jouduin toteamaan, että en ole Mirja.

Vierailija
4/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilla on ollut taas niin kiirettä että meille jaettiin eilen, lauantaina, postia.

Vierailija
5/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikku moi! Noudathan pakettisi, jonka olet noutanut jo ajat sitten. Tämä selvä.

Vierailija
6/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt eikö noissakin voisi olla jokin etuajo-oikeus niillä jotka hakevat paketin heti vs. ne jotka hautovat niitä automaateissa?

Ei liene olisi vaikeaa luoda jotain järjestelmää jossa nimen/osoitteen perusteella ohjattaisiin ensisijaisesti nopeiden hakijoiden paketit lokeroihin niiden ollessa täynnä. Tai sitten ihan lyhennettäisiin noutoaika 2-3 päivään.

Itse haen paketit aina samana/seuraavana päivänä, en ymmärrä miksei niitä voi hakea heti (poikkeustilanteet toki jos vaikka sairaana tmv.) jos noutopiste on lähellä, niikuin kaupungeissa käytönnössä aina on. Asun ison kaupungin ns. lähiössä, en keskustassa, ja kodistani parin km. säteellä on 3 postin pakettiautomaattia, yksi postnordin ja yksi dhl:n.

Vierailija
7/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla postilla sellainen myymäläauto sesonkiaikana, joka päivittäin jossain korttelin/postinumeron parkkipaikalla päivystää, sieltä ihmiset hakee pakettinsa kodin vierestä ja sitten sitä autoa aina täytetään paketeilla.

Vierailija
8/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Vierailija
9/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla postilla sellainen myymäläauto sesonkiaikana, joka päivittäin jossain korttelin/postinumeron parkkipaikalla päivystää, sieltä ihmiset hakee pakettinsa kodin vierestä ja sitten sitä autoa aina täytetään paketeilla.

Kotiinkuljetuksen saa nykyään ovelle, ei tarvitse olla itse kotona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän