Miten nuo miss suomi 2014 ehdokkaat ovat noin rumia?
Eikö Suomesta löydy pitkiä+hoikkia+kauniita+nuoria naisia?? Uskomatonta. Kyllä me ollaan huonoa geeniainesta, plaah. Ehdokkaasi, jos joku on pakko valita?
Kommentit (104)
Noista kellään ei oo tissejä. Ei sillä että ne olisi tärkein asia, mutta saisi nyt edes ne olla kun ei muutakaan ole...
Pia Pakarinen oli oikeasti kaunis ja vartaloltaan uimapukumalli, mutta silti ei pärjännyt Miss Universumissa, joten eiköhän se ole ihan se ja sama, kuka näistä taviksista sinne lähetetään.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 12:11"]Onko kukaan muu huomannut Livin missiohjelmaa katsoessaan sitä miten paljon huomiota Krista saa verrattuna muihin? Itse olen katsonut kaksi jaksoa, sen urheilujakson ja eilisen radiolähetys/keskusteluohjelma-jakson. Kristan kommentteja kuvattiin kokoajan, ja Kristaa korostettiin jatkuvasti (esim. "hauska" möläytys Obamasta ja Putinista missibussissa sai kohtuuttoman paljon huomiota). Urheilujaksossa sama, ja silloin kun muiden missifinalistien kommentteja kuvattiin, olivat ne Kristan ylistämistä. Sitten Krista vielä voitti molemmat palkinnot, eli parhaan suoriutujan ja parhaan kannustajan palkinnot. Pistää ihmettelemään, varsinkin kun joku joskus spekuloi että hän tuntee näitä "missivaikuttajia" tosi paljon (en tosin tiedä oliko täyttä humpuukia).
[/quote]
Ja parasta on että Krista ei todellakaan ole keskivertoa kauniimpi. Etenkin hiukset näyttävät todella ohuilta kun kaikilla on aina sama kampaus.
Ihan nättejä naisia, eikä todellakaan rumia! Ainoa mikä häiritsee on tuo vanhentava meikki! Miksi stailata vanhemman näköiseksi!?
Rosanne on mun ehdokkaani.