Paras pyykonpesukone???
Apua, 15v jälkeen LG pesukone sanoi itsensä irti. Ja oli muuten kovalla käytöllä. Kuivausrumpu toimii edelleen, mutta kaipa senkin voisi uusia. Mutta en tiedä mitään nykyajan koneista ja googlaamalla menin vaan ihan sekaisin. Mitä siis suosittelette? Haluaisin n 8-12kg koneen, edetä täytettävän, kestävä ja hiljaisen, kuivausrumpu saisi olla erikseen..
Kommentit (12)
Minkä sitten ostatkin, varmista että siinä on sellaiset ohjelmat, joita käytät. Jos käytät paljon muutaman vaatekappaleen pikapesuja, älä ota sellaista, jossa lyhin ohjelma kestää tunnin. Jos taas peset täysiä koneellisia 60 ja 90 asteessa, älä ota sitä, joka jyystää niitä ilman vettä 5 tuntia ja tuloksena on kuluneita vaatteita ja pesuainejäämiä.
Nykyisissä koneissa on hullun pitkät pesuajat ja ne ovat niin vesipihejä, että täydessä koneellisessa perusohjelmalla pyykit kastuvat kunnolla vasta toisessa huuhtelussa.
Minulla on ollut jo muutaman vuoden , BOSCH WAS32465sn, loistava peli , saa valita pesuajan ,pitkän, tai ihan lyhyen . Tilava rumpu, pesee puhtaaksi ( gigantista) , siis osta vastaava. Ne mallit vaihtuu tuhkatiheään.
Jos mahtuu kuivauskaappi, älä vaan osta kuivausrumpua. Kun on ilmastointi talossa , ja laitat kaappiin pyykit , ovi raolleen , kuivuu itsestään kaikki seuraavaan iltaan mennessä, ei tarvitse olla kaappi edes hurisemassa. Rummussa pitää pyörittää iät ajat- ei ikinä sitä.
Mulla kävi samoin ja ostin uudet LG:n koneet,, koska vanhat olivat olleet hyvät.meiltä hajosi kuivausrumpu ja ajateltiin vaihtaa koko paketti. Kuivausrummun sai takuuna uuden. Sitä uutta korjattiin 5 kertaa takuun piikkiin. Se oli jatkuvasti rikki, lopulta korjaajat nosti kädet pystyyn. Pesukone korjattiin takuuna kerran. LG ainoa, mikä toimi, oli huolto. Nyt Siemensin 9 kg laitteet eikä mitään vikaa ollut.
Ei ainakaan Samsungin konetta. Kesti takuu ajan loppuun ja sitten poks.
Pyykön pesukone? Ei kai siihen mitään konetta tarvitse. Voihan hän peseytyä ihan itse vaikka suihkussa tai kylvyssä. Vai onko joulumarkkinoille tullut jotain ihmistenpesukoneita?
150e white wash kone on aivan hyvä. On pika ohjelma ja puuvilla sekä synteettisten 40,60 90 astetta linkouskin varsin riittävä.
En ymmärrä mitä muuta siinä pitäisi edes olla.
Minä haluaisin pyykinpesukoneen joka kuivattaa samalla. Onko kenelläkään siihen suosituksia. -eri, sivusta-
Noin vuosi sitten ostin Mielen, olen ollut tosi tyytyväinen. Pesee hyvin, tosi hiljainen, hyvät ohjelmat. Tätä ennen oli Upon kone, ja oli ihan eri maata... Metelöi, eikä kyllä taatusti lämmittänyt vettä 60 asteeseen asti.