Mitä lahjaksi juuri leskelle jääneelle isälle?
Tilanne siis se, että äitimme kuoli syksyllä ja isä jäi sitä myöten leskeksi. Hän on tulossa jouluksi meille ja olisi kiva muistaa häntäkin paketilla. En vaan yhtään keksi, mitä antaisin.
Yleensä olemme antaneet esim. ravintolan lahjakortin tai teatteriliput, mutta nyt tuollainen ei oikein tunnu hyvältä. Myös kaikki herkkukorit tuntuu vain alleviivaan sitä pohjatonta yksinäisyyttä. Tavaraa on vaikka kuinka, joten mitään turhaketta en viitsisi hankkia. Mulla lyö siis ihan tyhjää. HJÄLP!
Kommentit (13)
Lentolippu Thaimaaseen, hän voi sieltä hakea uuden vaimon
Olettepa nokkelan hauskoja. Not.
Ap
Fleshlightiä itsekin ehdottamassa, joku on jo ehtinyt.
Ristikkolehti, sudoku, koottava pienoismalli, palapeli josta saa taulun, dvd-boxi, äänikirjalahjakortti+kuulokkeet, kuntosalikortti, kielikurssi
Otan osaa ❤️
No jotain kivaa kotiin. Uusi radio taikka langattomat kuulokkeet oleassaolevaa jotain laitetta varten. Lämpimiä vaatteita tai miksei vaikka mukava huopa. Äänikirjalahjakortti kuulostaa hyvältä ehdotukselta kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojan käynti pari kertaa?
Tai vaikka ikkunapesulahjakortti keväälle.
Ostatte koko porukalle liput teatteriesitykseen, tai joku muu yhteinen pieni tekeminen. Varmasti kaipaa myös seuraa, eikä välttämättä osaa pyytää sitä/ ei halua vaivata.
Osanotto.
E-kirja sovellus jos tykkää lukea jos ei jaksa voi kuunnella menee hetkeksi ajatukset muualle. 2viikkoa ilmaiseksi tarjous tälhetkel.
Vierailija kirjoitti:
Ristikkolehti, sudoku, koottava pienoismalli, palapeli josta saa taulun, dvd-boxi, äänikirjalahjakortti+kuulokkeet, kuntosalikortti, kielikurssi
Otan osaa
Hyviä ideoita. Mä lisäisin vielä, että just nyt konkreettinen apu on paras lahja: siivouslahjakortti, kotiruoan/ateriaboksin kotiinkuljetus tai vaikka sopimus yhteisestä ruokailusta kerran viikossa. Ja jotain pehmeetä ja lohdullista kylkeen, esim. lämmin viltti + äänikirjat, niin on seuraa iltoihin.
Jos haluut pienen henkilökohtaisen muistamisen, oon tilannut Muokkikselta personoituja juttuja (muki, juliste) ja ne oli laadukkaita ja tuli nopeasti: https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat sivun nimi on isänpäivä, mut ideat toimii muulloinkin.
Fleshlight.