Kissan kanssa hotellissa, junassa jne matkoilla?
Kertokaa kokemuksia matkustamisesta kissan kanssa.
Onko lemmikkiystävällisissä hotelleissa jonkinlainen laatikko vessaksi vai pitääkö viedä oma? Omat hiekat ainakin oltava, luulisin?
Sokos hotels mainostaa koirille tervetuliaislahjakassia. Onko joku saanut jotain kissalle?
Miten kissa saa tehtyä tarpeensa junassa jos on pitkä matka?
Suunnitelmissa olisi matkustaa kissan kanssa julkisilla Lappiin. Kissani on tottunut olemaan kantokopassa lyhyitä matkoja. Tämä olisi ensimmäinen pidempi matka.
Kommentit (24)
Tosi hyvä vinkki tuo rikkalapio ja harja!
Pitää tilata taitettava vessa. Kuulostaa toimivalta ja kissani ei vessa-asioissakaan ole nirsoillut esim. kylässä kun on ollut juurikin joku säilytyslaatikko käytössä.
Ap
Kateellisena luen... Oma kissa rääkyy ja paskoo lyhyilläkin vartin matkoilla.
Hc-matkakissa jatkaa ;)
Meillä on kaksi erilaista matkavessaa.
Toinen on kankainen taitettava. On siinä mielessä kätevä, että mahtuu todella pieneen tilaan. On ihan kätevä laittaa hiekka ja omassa mallissa on päällä kantokahva joten hiekkistä pystyy kantamaan täytettynäkin. Olen sen joskus ostanut kissanäyttelystä. Reissun jälkeen olen kipannut hiekat pois laatikosta. Hiekkalapio on ollut tietysti mukana.
Toinen matkahiekkis on muovilaatikko jonka alkuperäinen käyttötarkoitus on säilytyslaatikko ja joka on ostettu Tokmannilta. Tämä vie toki enemmän tilaa, mutta on erittäin kestävä. Tosin kestävä on ollut kankainenkin. Muoviloota ei tule teille varmaan kysymykseen kokonsa puolesta kun vie tosiaan tilaa.
Meidän kissa on aika isokokoinen, mutta hyvin on mahtunut tuohon kangasmalliin. Kangasmalli olisi ehdottomasti parempi kun matkustatte julkisilla. Ja jos matkaan mahtuu, niin pieni rikkalapio ja harja on kätevä hiekkamurujen puhdistukseen hotellihuoneeseen.
Ai niin, juomakuppi on aina ollut hotellin puolesta. Tosin yleensä se on ollut vähän isompi koirankuppi ;) Lautasina ollaan käytetty kertakäyttölautasia jotka on siis itse ostettu.