Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina vain päädyn exäni kanssa sänkyyn

Vierailija
03.05.2014 |

Suhteessammekin seksi oli ainoa osa-alue missä meillä ei ollut ongelmia.

Ja taas tälläinen lauantai, kun herään hänen sängystään. Nyt on morkkis...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on morkkis siitä?

Vierailija
2/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin aika tuore ero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö morkkis? Koska seurustelu exän kanssa ei onnistu enkä kyllä halua kokeillakaan. Enkä usko ikinä löytäväni sellaista kumppania jonka kanssa meilla synkkaisi yhtä hyvin yhteen sängyssä. Ja kuinka monta kertaa olenkin vannonut etten enää ikinä hyppää sänkyyn tuon ääliön kanssa.

Ja mikä nyt on kenenkin mielestä tuore ero. Siitä on nyt joku 1,5 vuotta että minun mielestä ei ole kovin tuore. Siihen nähden että olimme vain puolisen vuotta yhdessä.

Vierailija
4/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö morkkis? Koska seurustelu exän kanssa ei onnistu enkä kyllä halua kokeillakaan. Enkä usko ikinä löytäväni sellaista kumppania jonka kanssa meilla synkkaisi yhtä hyvin yhteen sängyssä. Ja kuinka monta kertaa olenkin vannonut etten enää ikinä hyppää sänkyyn tuon ääliön kanssa.

Ja mikä nyt on kenenkin mielestä tuore ero. Siitä on nyt joku 1,5 vuotta että minun mielestä ei ole kovin tuore. Siihen nähden että olimme vain puolisen vuotta yhdessä.

Vierailija
5/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy "fuck-buddiena", älä edes yritä seurustella ja sotkea mitään muuta tuohon kunnes jompikumpi ei enää ole vapaa / alkaa parisuhteeseen omalla tahollaan

Vierailija
6/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat vapaita niin no problem. Meilläkin exän kanssa touhaillaan aina sillontällön.

Vierailija
7/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä exän parisuhdetilanteesta, ei hän siitä minulle kertoisi. Alkuvuodesta hänellä kyllä oli joku tyttöystävän tapainen, kuulin siitä sattumalta yhteiseltä kaverilta.

Minä olen sinkku, treffailen muutamaa miestä silloin tällöin mutta en tunne olevani sidottu heihin.

Ap

Vierailija
8/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi yhden eksän kanssa aina samalla tavalla. Oltiin erottu koska ei muka saatu seurustelua toimimaan. Lopulta vaan laitettiin asiat kuntoon niin että Se seurustelu toimi, ei siitäkään mitään tullut että paneskeltiin vielä 2 vuotta eron jälkeen eikä kumpikaan jatkanut elämäänsä. Monta riitaa ja kompromissia Se vaati, mutta nyt vuosia myöhemmin voin sanoa että kannatti.