Miten kirjoitat kasin?
Yhdellä viivalla vai kahdella pallolla?
Mulla on jostain teinivuosista jäänyt tuo 2 palloa päällekäin.
Kommentit (17)
Molemmin tavoin, mutta hieman useammin yhdellä viivalla.
Kirjoitan kasin kuin kirjoittaisin kirjaimen s, mutta jatkan sen viivan takaisin sitten ylös vielä.
Painamalla näppäintä 8. Seon aika ylärivissä ja melkein keskellä.
yhdellä viivalla. aloitan vasemmasta yläreunasta alas oikealle.
8 yhdellä viivalla (aloitan vasemmalta alhaalta).
En ole koskaan kirjoittanut kasia kynällä, joten kirjoitan sen aina samalla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:32"]
yhdellä viivalla. aloitan vasemmasta yläreunasta alas oikealle.
[/quote]
Samma här.
Enpä tullut ajatelleeksi että tämänkin voi tehdä niin monella tapaa..
Eikö tommonen kahden pallon taktiikka ole kovin hidas?
Mä teen ensin ylhäältä alas numero 3:n peilikuvana ja sitten kolmosen siihen kiinni alhaalta ylös. Tämä siis kun kirjoitan taululle, en tiedä miksi. Kotioloissa perinteisesti. Enkä tietenkään oo matematiikan opettaja.
mä tein ennen yhdellä viivalla,mutta joku ystäväni teki kahdella pallolla ja silloin minäkin aloin tekemään niin :D
Entä seiskan? Entä ykkösen?
Kirjoitan yhdellä viivalla ja aloitan kahdeksikon keskeltä risteyskohdasta.
Kahdella pallolla. Se oli joskus lukioikäisenä mielestäni paljon hienompi ja söpömpi kuin viivalla tehty, sitten se jäi ja niin teen tottumuksesta vieläkin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:19"]
Ja itse asiassa se alempi pallo on paljon ylempää isompi, ja molemmat ovat vasemmalle kallellaan.
[/quote]
Tismalleen näin mullakin. Ja yläasteelta jäänyt päälle tuo tyyli, nyt olen 30v.
Molemmilla tavoilla. Yhdellä viivalla kirjoitan kalenterin muistiinpanoja tai sudokuita täyttäessä, mutta kahdella pallolla kirjekuoreen, onnittelukorttiin tai muuhun, johon tarvitsee siistimpää tekstiä.
Ja itse asiassa se alempi pallo on paljon ylempää isompi, ja molemmat ovat vasemmalle kallellaan.