plussasin eilen :)
Eli kovin alkuvaiheessa ollaan, tein testin heti kun sen pystyi tekemään, haalea viiva tuli, mutta tiesin ja tunsin olevani raskaana. Eli vauvan pitäisi syntyä heti tammikuun alussa :)
onko muita siihen vastikään plussanneita?
Kommentit (12)
Oi, ihanaa. Onnea! Perästä tullaan toivottavasti pian :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:04"]Oi, ihanaa. Onnea! Perästä tullaan toivottavasti pian :D
[/quote]
onnea yritykselle!
Onnea onnea! Juu plussasin muutama viikko sitten ja laskujeni mukaan la olisi 3.1. :) Ensimmäinen lapsi on meille tulossa ja kovasti odottelee raskausoireita ja jännittää kaikki. Tiesin jo ennen plussaa olevani raskaana nännien kipeydestä ja kuumeilusta. Muita oireita ei nyt vielä sitten olekkaan tullut ja toivottavasti pysyn hyvävointisena. Ja toivottavasti kaveri pysyy mukana. :) Viikolla 5+4 mennään vasta.
Pitääkö siitäki tulla tänne kertoilee, miks sen nyt pitäis mua liikuttaa, et joku nevahööd on paksuna.E.V.V.K
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:17"]
Pitääkö siitäki tulla tänne kertoilee, miks sen nyt pitäis mua liikuttaa, et joku nevahööd on paksuna.E.V.V.K
[/quote]
Ehkä sinun ei tarvitse linkkiä sitten avata jos ei kiinnosta. Vai avaatko kaikki kirjoitukset aiheesta riippuen ja vastailet niihin? Kyllä täällä VAUVA palstalla on myös meitä joita aihe kiinnostaa ja jotka elävät samassa tilanteessa. URPO.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:17"]Pitääkö siitäki tulla tänne kertoilee, miks sen nyt pitäis mua liikuttaa, et joku nevahööd on paksuna.E.V.V.K
[/quote]
No tuskin sinulta ainakaan mitään järkevää tulisi tänne. Onnea plussanneille! :)
Itsekin kuumeilen että joko näyttäis plussaa, kuukautisten alku olisi viikon päästä.. toivotaan ettei tulisi! ;)
Ja onnea hirmuisesti, muillekkin plussanneille!
AP, Teitkö testin miten pian ovulaation jälkeen?
Ihanaa onneksi olkoon! :) itsellekin tulossa esikoinen, laskettu aika on vajaan kahden viikon päästä! :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:26"]Itsekin kuumeilen että joko näyttäis plussaa, kuukautisten alku olisi viikon päästä.. toivotaan ettei tulisi! ;)
Ja onnea hirmuisesti, muillekkin plussanneille!
AP, Teitkö testin miten pian ovulaation jälkeen?
[/quote]
10 päivää sitten sektailimme, raskaustestissä luki että kymmes päivä saattaa aikaisintaa näkyä, haalea plussa oli mutta selvasti kumminki. Esikoisen kanssa samalla tavalla, mä oon niin malttamaton :D
mä uskoisin että mulla oli juuri silloin se ovulaatiokin, se oli oikeastaan ainut kerta kun harrastimme seksiä tällä kierrolla .
ap
Up