Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään kokoontaitettavaa kylpyammetta?

Vierailija
12.12.2020 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi

olen harkinnut, mutta tullut siihen tulokseen että liian iso riski jos tapahtuu joku kömmähdys ja kaikki vedet kaatuu lattialle. On niin iso vesimäärä että leviää kylppäristä ulos ja pilaa lattiat isolta alueelta. Tulee kalliiksi.

Vierailija
2/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on toki mahdollista, mutta ei kai kovin helposti kaadu kun on vettä painona? Tietty jos reuna hajoaa.

Ainakin hyviä arvosteluja joka paikassa.

Mä oon kauan haaveillut ja melkein tilannut, mutta mietin että käykö sitten niin että on vaan viemässä tilaa jos osoittautuu liian vaivalloiseksi käyttää.

Meneeköhän helposti limaiseksi tuo materiaali saippuasta esim.?

Vierailija
4/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsille harkinnassa niin sellainen kahluu allas mitä kesällä pidetään ulkona on meillä toiminut hyvin, edullinen eikä itketä jos joutuu hankkia uuden hajonneen tilalle.

Vierailija
5/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.coolstuff.fi/Siirrettava-Amme-Aikuisille/15139?utm_source=G…

Tää ois ehkä kestävämpi

Muuten hyvä mutta mä raihnainen jäisin tonne jumiin, polvet ei enää suoristuisi kypemisen jälkeen :D

Vierailija
6/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsille harkinnassa niin sellainen kahluu allas mitä kesällä pidetään ulkona on meillä toiminut hyvin, edullinen eikä itketä jos joutuu hankkia uuden hajonneen tilalle.

Itselleni meinasin. On jo kylpypallotkin katsottuna valmiiksi tilaukseen jos tilaan tuon :D

Vierailija
7/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi siirrettävä ja rakastan sitä! Lojun siinä harva se perjantai-ilta ilokseni rankan työviikon päätteeksi ja kuuntelen äänikirjaa tai jotain kielikurssia. Tykkään! Kun ei ole käytössä, nostan sen saunaan.

Vierailija
8/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toi siirrettävä ja rakastan sitä! Lojun siinä harva se perjantai-ilta ilokseni rankan työviikon päätteeksi ja kuuntelen äänikirjaa tai jotain kielikurssia. Tykkään! Kun ei ole käytössä, nostan sen saunaan.

Onko sitä helppo käyttää, miten puhdistat? Kuivuuko nopeasti kun olet tyhjentänyt?

Mietin myös sitä että homehtuuko tms. jos jää kosteaksi kun sen kasaa?

Ihanaa että oot nauttinut tuosta, ehkä mäkin uskallan tilata! :)

Vierailija
9/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista ennen silmään osunut ja varmasti tilaan. Olen haaveillut kun olisi amme mutta tuo on vastaus rukouksiini.

Vierailija
10/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ajattelin kun tuon löysin! Ihme ettei ole aiemmin keksitty, ja useampia eri malleja.

Amazonissa on jotain halvempia mutta aika heikon oloisia kangasvirityksiä.

Vierailija
11/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sitä helppo käyttää, miten puhdistat? Kuivuuko nopeasti kun olet tyhjentänyt?

Mietin myös sitä että homehtuuko tms. jos jää kosteaksi kun sen kasaa?

Ihanaa että oot nauttinut tuosta, ehkä mäkin uskallan tilata! :)

Puhdistan sitä aina silloin tällöin pesuaineella ja siivoustiskiharjalla enkä näe siinä mitään ongelmaa. Tyhjennys on helppoa ja ainakin tuo siirrettävä kuivuu hyvin eikä jää mitään kosteutta, voihan sen vaikka lappeelleen nostaa yöksi kylvyn jälkeen niin pääsee kaikki vesipisarat pois jos se huolestuttaa. Olen tosiaan keväästä asti käyttänyt (kesällä ei ihan viikottain) eikä mitään homeongelmia ole tietenkään. Eihän esim. emaliammekaan homehdu kun poistaa veden :)

Vierailija
12/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin, kuivaa käytön jälkeen huolella, niin ei homehdu, välillä kannattaa pestä ihan mikrokuitu pyyhkeellä ja yleispuhdistusaineella.

Vierailija
13/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyv, juttu, kiitti vastauksesta, taidan kyllä tilata! :)

Vierailija
14/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyv, juttu, kiitti vastauksesta, taidan kyllä tilata! :)

Jos et tarvitse heti, odota kevääseen niin voit saada alennuksella. Tuosta siirrettävästä en ainakaan viime helmikuussa maksanut satasta enempää. Tuolta CoolStuffilta juurikin tilasin.

Vierailija
15/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki, kiitti! Ihan hyvä odotella muutenkin, koska on nyt tarpeeksi osteltu jo joulujuttuja.

Vierailija
16/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vinkki, kiitti! Ihan hyvä odotella muutenkin, koska on nyt tarpeeksi osteltu jo joulujuttuja.

Joo, nyt kun tarkistin vielä sähköpostista, olen tilannut nimenoman tuon siirrettävän ammeen 27.1. ja maksanut siitä vain 89,94 (postikulut 0 €). Pakettikin saapui näköjään jo 30.1. Ja oli muuten niin iso paketti ettei mahtunut auton takapenkille mutta amme sellaisenaan mahtui kun se pahvipakkaus jätettiin postiin.

Vierailija
17/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi amme on suunniteltu lyhytkasvuista kääpiötä varten. Kuvasta on selvästi sensuroitu polvet jotka ovat ammeessa istujan naaman edessä.

Vierailija
18/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi amme on suunniteltu lyhytkasvuista kääpiötä varten. Kuvasta on selvästi sensuroitu polvet jotka ovat ammeessa istujan naaman edessä.

Pystyn kellumaan kun laitan jalat risti-istunnan tapaan.

Vierailija
19/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammeen leveys on 60cm joten joudut pitämään reisiäsi päällekkäin ammeessa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn kellumaan kun laitan jalat risti-istunnan tapaan.

Vierailija
20/22 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jollyroomista tilattuna iso taitettava/ kasvattava / korkeuttakin sai säädettyä amme.

Työläs kasata ja puhdistaminenkin aika hankalaa.

Sitten kun pohjatuppakin hajosi , niin roskiin melkein 200 e.