Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian AIKAISINTAAN voi tulla raskausoireita?

Vierailija
02.05.2014 |

Jos lasketaan hedelmöityshetkestä, kuinka pian voi jo kaikkein varhaisimmat oireet tulla? :) Esim. herkistyminen ja liikuttuminen jne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiiä, mutta raskaustesti varmistaa asian, kun kuukautiset ovat myöhässä.

Vierailija
2/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousi kuume hedelmöittymisen jälkeen. Sattumaa tai ei, jotenkin tiesin olevani raskaana. Nännit tuli kipeeksi kuten yleensäkkin oviksen aikaan mutta nyt nännit pysyivät kipeänä ja turposivat vaan lisää josta myös päättelin olevani raskaana. Nukuin myös 12h yöunet jokapäivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi n. viikko hedelmöityksestä, kaikki on niin erilaisia

Vierailija
4/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti oireet tulevat vasta sitten, kun istukka erittään istukkahormonia niin että testi näyttää positiivista. Sadat miljoonat naiset kuitenkin voivat kertoa tienneensä käytännössä heti milloin ovat raskaana, milloin mistäkin oireesta tai vaan tunteesta että nyt se on tapahtnut. Monet naiset tuntevat oman elimistönsä tosi hyvin ja tietävät mitä siinä tapahtuu, ilman testejäkin. :)

Vierailija
5/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanut aina ennen kuin menkat on olleet myöhässä. 100% oire on se, että juustotiskillä oksettaa. Ja jatkuvasti pissattaa.

Vierailija
6/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vatsa turposi palloksi kiinnittymisen aikaan, kesti 3 päivää. Viikon päästä tuosta tuli pieniä finnejä kasvoihin mitä mulle ei yleensä ole. Ja ihmeen kuuma olo oli vähän väliä. Nyt rv 18+

Vierailija
7/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli huono olo ennen kun tavallaan sai tehdä testin, eli pari viikkoa.

Vierailija
8/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko ennen menkkoja oli jo lievää kuvotusta ja olut ei maistunut hellepäivänä ( vaikka aina on maistunut :) )...tiesin että raskaana ollaan jo reilusti ennen kuin tein testin.

Vierailija
9/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oireeni ovat alkaneet hyvin nopeasti hedelmöittymisen jälkeen. Sen on vaan tiennyt että on raskaana, ja mun elimistössä se tieto tuntuu siltä kuin elimistö alkais heti vaatia lisää lepoa ja sellaisia pieniä hiljaisia hetkiä jossa kuulostellaan omaa itseä. Varsinaiset fyysiset oireet on olleet yleensä jo päivänselviä siinä vaiheessa kun olen alkanut tehdä raskaustestiä.

Vierailija
10/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tuli kuvottava olo noin viikkoa ennen oletettuja menkkoja (10 päivää hedelmöityksestä). Kuvotuksen lisäksi oli menkkamaista paineentunetta alavatsassa. Alunperin luulin, että on alkamassa vuosisadan menkat ja pms, mutta mitään vuotoa ei koskaan alkanut. Selvisi sitten myöhemmin, mistä oli kyse.

Vierailija
11/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva Av-mamman turvonneista nänneistä oksettaa. Oonko mäkin nyt raskaana?