Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu sanoi että jalkani näyttävät turvonneilta. Oliko teistä törkeä kommentti?

Vierailija
12.12.2020 |

Hän ei ollut aiemmin nähnyt jalkojani. Ne eivät ole turvonneet, vaan luonnostaan nilkkani ovat paksut. Myös äidilläni on sama, ja aina on ollut näin, eli ei ole mistään turvotuksesta kyse vaan jalan muodosta.Törkeä kommentti, kun nilkkojen paksuuden takia minulla on muutenkin ollut välillä huono itsetunto, hän oletti että se on jotain turvotusta. Ei kun mun jalat on tällaset luonnostaan!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän oli kyllä nähnyt jalkani, mutta ei jalkojani paljaina, ilman rihman kiertämää :)

ap

Vierailija
2/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvonneet jalat voi olla merkki sairaudesta. Itse olen sairaanhoitaja ja olen jopa kysynyt puolitutulta onko diagnoosia ja kun ei ollut, pyytänyt lupaa kokeilla minkälainen turvotus on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän varmaan tarkoittanut mitään pahaa. Onko tuttusi jotenkin ilkeä ihminen? Jos ei, anna hänen tahdittomuutensa anteeksi. Ehkä hän ajatteli, että sinulla on jokin vaiva, johon pitäisi tarttua. Toisaalta jos tyyppi kommentoi vastaavia alvariinsa, kannattaa äänestää paksuilla jaloillaan.

Vierailija
4/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvonneet jalat voi olla merkki sairaudesta. Itse olen sairaanhoitaja ja olen jopa kysynyt puolitutulta onko diagnoosia ja kun ei ollut, pyytänyt lupaa kokeilla minkälainen turvotus on kyse.

No ole hyvä ja kerro mikä sairaus mulla sitten on? Jalkani ovat olleet AINA tällaiset. Sinäkin lähdet nyt jauhamaan samaa, että kyseessä on turvotus, no ei ole mikään turvotus vaan JALAN MUOTO!

ap

Vierailija
5/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää tuollainen, että oletetaan että vain siro nilkka on normaali, ja kaikki muu on epänormaalia ja "turvonnutta". Minulla on ollut huono itsetunto jo ennen tätäkin, esim. kesällä on kynnys käyttää mekkoja ja hameita, aina tuntuu, että kaikki katsovat nilkkojani. Eli kiitos vaan vahvistuksesta, nilkkani näyttävät turvonneilta...

ap

Vierailija
6/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä näkisi tuota törkeäksi. Voi ne silti olla sulla turvonneet vaikka pitäisit itse sitä normaalitilanteena.

Vierailija
7/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap tarvita terapiaa. Ei oo terveellistä sulle itselles olla noin herkillä aiheen suhteen.

Vierailija
8/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt mitenkään törkeää ole, muttei tarpeellistakaan huomauttaa tai kysyä mistään toisen ulkonäön poikkeamasta. Ihminen varmaan kertoo jos haluaa, jos on jotain sairautta mistä haluaa toisen tietävän.

Vierailija
9/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkahullu

Vierailija
10/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nilkkojen lisäksi nuppi turvoksissa?

Vierailija
11/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi pitänyt sanoa "eivät nämä ole turvonneet, vaan vahvat ja vankat" ja sitten vielä "olen aina terve kuin pukki".

Lisäksi sinun pitäisi olla aidosti molemmista asioista ylpeä. Minulla on massiiviset jalat, isot lihakset, tanakat nilkat jne. Jaksan kävellä vaikka kuinka pitkään, tällaiset jalat toimivat ja tuottavat iloa, eivätkä muljahtele sijoiltaan harrastuksissa, kun niveliä tukevat kunnon lihakset.

Toki siro ihminen on kaunis, mutta myös lihaksikas voi olla. Ja ballerinat ovat molempia, mutta sallittakoon se että maailmassa on kovin vähän niitä täydellisiä prima ballerinoja. Heilläkin tulee kolotuksia jo nelikymppisenä, kun keho alkaa prakata kovasta treenistä.

Joten tallustetaan me vahvajalkaiset naiset tyytyväisinä eteenpäin!

Vierailija
12/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ei kai se kysyjän vika ole, jos sulla on paksut nilkat? Oliko kysyjä asberger tai muuta vastaavaa? Joiltakin tulee tahdittomia kysymyksiä. Anna anteeksi.

Vierailija
13/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljons se sun nilkanympärys on cm?

Vierailija
14/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törkeää.

Pitää ihmisen saada olla ilman, että muut tekevät huomioitaan ääneen.

Vierailija
15/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok tuollaista kommentoida. Entäs sitten, jos nilkat olisivatkin turvonneet vaikka jonkin sairauden takia tai muuten vain? Ihminen luultavasti silloinkin toivoo, ettei turvotusta huomata. Ei kiva, jos joku oikein kommentoi asiaa.

Vierailija
16/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
17/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko nyt ottaa ihan rauhassa, siis kysehän on vain jaloista! Eri asia jos olisi sanonut vaikka että näytät todella lihavalta tai jotain siihen suuntaan, sanoisin että ihan harmiton kommentti ja kukaan ei edes kiinnitä asiaan mitään huomiota.

Vierailija
18/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusiko jalkasi turvonneet/

asfaltilla kahlanneet?

Onks sulla levottomat jalat?

Vierailija
19/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin laittaa nuorena pullaa poskiin kun oli lommolaan.:)

Vierailija
20/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arveli, että voisi johtua jopa jostain vakavammasta ongelmasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän