Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fazerin joulukalenteri täynnä jugurttikonvehteja

Vierailija
12.12.2020 |

Neljäs tai viides jugurttikonvehti tässä vaiheessa. Monessako menee reklamoinnin raja?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan jugurttikonvehteja! Inhottavia äiteliä mutta kirpeitä, ällöttäviä!

Vierailija
2/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on nyt varmaan niitä oikeita first world problems😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ajattele jotkut tuskailee Suomessa kun ihonväriset kalsarit ei olekaan mustia😱

Vierailija
4/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tyhmä meni keksimään inhottavat jugurttikonvehdit? Joku on saatava vastuuseen tästä inhottavasta teosta.

Lakatkaa tunkemasta suklaaseen kaikkea "jänskää uutta"!

Toisipa Fazer markkinoille jonkun seitkytluvun retrorasian jossa ne retrot ihanat kunnon konvehdit.

Vierailija
5/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tiennyt etukäteen niin olisin ennemmin antanut rahat vaikka amnestylle. Eli tavallaan se on ihan third world problem 😅-ap

Vierailija
6/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on! Tämä ärsyttää mua! Samanaikaisesti ilmaston lämpeneminen ja eläinlajien sukupuutto ja maapallon saasteet ahdistaa mua kauheasti. Mutta vihaan jugurttikonvehteja.

Vierailija
7/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jo ekan jälkeen saa reklamoida.

Vierailija
8/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, kun voisi tehdä vaikka mustaviinimarjamarmeladi-, tai puolukkamarmeladi-tummasuklaa-konvehteja, on pakko vääntää ylimakeita esanssisia ällöjugurttikonvehteja?

Jos olisin Fazerin tehtaalla laittaisin salaa kaikkiin kalenteriaukkoihin pelkästään perussinistä ja tekisin suurpalveluksen kuluttajille.

Vierailija
9/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niissä olisi pitänyt olla?

Vierailija
10/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, kun voisi tehdä vaikka mustaviinimarjamarmeladi-, tai puolukkamarmeladi-tummasuklaa-konvehteja, on pakko vääntää ylimakeita esanssisia ällöjugurttikonvehteja?

Jos olisin Fazerin tehtaalla laittaisin salaa kaikkiin kalenteriaukkoihin pelkästään perussinistä ja tekisin suurpalveluksen kuluttajille.

Nuohan ne vasta ällöttäviä ja äiteliä olisi. Lisäksi mustaherukka on tunkkaista.

Vierailija
11/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein vihaat jotain ihmistä osta sille joululahjaksi kasa KARSEITA jugurttisuklaalevyjä. Takuulla pettyy.

Vierailija
12/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerilla olisi kyllä eri konvehti vaikka joka päivälle olemassa. Olisiko tuo vain hävikinhallintaa...

Vierailija
13/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuohan ne vasta ällöttäviä ja äiteliä olisi. Lisäksi mustaherukka on tunkkaista.

Ei niiden tarvitse olla ylimakeita vaan marjaisia. Mustaherukka on ihanaa marmeladissa. NE OLISI MAHTAVIA.

Vierailija
14/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fazerilla olisi kyllä eri konvehti vaikka joka päivälle olemassa. Olisiko tuo vain hävikinhallintaa...

Ne on kaikista halvimmat tehdä koska ei tarvi kuin litkujugurttia ja sokeria ja tekomakua ja väriainetta.

Vierailija
15/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer panee ”suklaaseen” kaikkea mikä on halvempaa kuin itse suklaa. Ja hinta? Sama tai korkeampi tietysti.

Vierailija
16/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mitä vaan paitsi inhottavaa tekojugurttimössöä.

Vierailija
17/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastaava ongelma erään toisen kalenterin kanssa. Yritin tehdä siitä avauksen, mutta ilmeisesti kellään ei ole juuri sitä kalenteria.

Minua kiinnostaa, täytetäänkö ne summanmutikassa vai onko kaikilla samat karkit samoissa luukuissa.

Vierailija
18/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta mitään joulurasioita koskaan, koska joko niissä on jugurttikonveteja TAI noita yöök marmelaadikonvehteja.

Syökö esim kukaan niitä Pandan juhlarasioissa olevia appelsiini vai mikälie marmeladikonvehti mikä niissä aina on?

Vierailija
19/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazer panee ”suklaaseen” kaikkea mikä on halvempaa kuin itse suklaa. Ja hinta? Sama tai korkeampi tietysti.

Oottelen vaan että tulee kookosvesi-salmiakki, tai omenamehu-minttu tai karamelli-kaarnapuru. Vesimeloni-merilevä.

Vierailija
20/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osta mitään joulurasioita koskaan, koska joko niissä on jugurttikonveteja TAI noita yöök marmelaadikonvehteja.

Syökö esim kukaan niitä Pandan juhlarasioissa olevia appelsiini vai mikälie marmeladikonvehti mikä niissä aina on?

Ainoastaan tumma suklaa ja marmeladi on hyvä, niinku Julia. Ja se marmeladi ei saa olla vesihilloa.