Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex

Vierailija
02.05.2014 |

Mä tarvitsisin neuvoja, kuinka "elää" mieheni exän kans? Hänellä on mielestään oikeus päättää yksin kaikista asioista (hän on etävanhempi), hän puhuuu minusta jatkuvasti pahaa lapsille, ja suoraan sanottuna näyttää keskittyvän minun ja mieheni kiusaamiseen niin hartaasti ettei ehdi/jaksa olla lasten kanssa silloin kun lapset ovat hänen luonaan tapaamisella. Kuinka ihmisen saisi ymmärtämään että hänen olisi varmaan parempi unohtaa minun mieheni ja jatkaa omaa elämäänsä? Hänellä on siis itselläänkin uusi mies. En halua riitelyä, mutta tää tilanne ei voi jatkua näinkään. Onko kokemuksia tai neuvoja tällaisesta? haluaisin siis kuulla rauhanomaisia ratkaisuja, draamaa on ollut jo ihan tarpeeksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvasta sisään ja toisesta ulos. Mitä enemmän lähtee mukaan eli reagoi sitä enemmän ko henkilö innostuu. 

Vierailija
2/3 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta mutta silleen päin että exän nyxä käyttää aikaansa mun parjaamiseeni. Aluksi menetin hermoni moneen kertaan sen vuoksi kun kuulin lapsilta mitä hän oli minusta kertonut (en tietty näyttänyt lapsille sitä, enkä alentunut samalle tasolle vaikka tiukkaa teki). Ensin suunnittelin vaikka mitä; kostoa, suoraa toimintaa ja menoa oven taakse vaatimaan selitystä käytökselleen sun muuta, mutta sitten päätin antaa vaan olla. Lapsille helpompaa niin niinä aikoina kun ovat isällään.

Jo vuoden jälkeen se kantoi hedelmää; lasten asenne äitipuoleensa on muuttunut, enää se ei olekaan se jännä ja uusi tyyppi jonka mielipiteet ovat oikeita koska isäkin siitä tykkää. Minä olen jatkanut elämääni samalla tavalla kuin alunperinkin valitsin ja pitänyt samat  rajat kuin mitä aiemminkin lasten kanssa sun muuta. 

Mutta sulle..sulla on hankala tilanne. Mut eipä sun auta kuin jättää sen miehesi exän jutut omaan arvoonsa vaikka se tekee hemmetin tiukkaa. Ole sama ihminen kuin muutenkin olisit kun lapset tulevat teille. Se on oikeastaan se paras tapa, lisäksi se ex ei pääse kylille huutelemaan voitonriemuisesti että "kyllä hän tiesi sun olevan paska akka" tms. mitä tuollaiselta nyt voi odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en kiinnittäisikään huomioo, mutta hän aiheuttaa myös konkreettisia juttuja. Hän on soittanut kaikki mahdolliset viranomaiset läpi, ja valehdellut meistä ihan käsittämättömiä juttuja. Onneksi viranomaiset on jo ymmärtänyt että kyse on kiusaamisesta ja valehtelusta, joten sillä rintamalla pitäisi olla jatkossa helpompaa. Mm rikosilmoituksia eivät varmaan ota tosissaan, mutta liian monta kertaa olemme sielläkin käyneet asioita oikomassa. En ole koskaan tavannut vastaanvanlaista ihmistä. Pahinta on kuitenkin se että hän vaikuttaa välillä siltä että hän itse uskoo valheensa. Se on jotenkin käsittämätöntä. Pakko on ollut vaan uskoo ja toivoo että tää jossain vaiheessa helpottuu. Lapsetkin kärsii tästä tilanteesta, vaikka olemme yrittäneet etteivät he edes tietäis mitä kaikkea tapahtuu. Valitettavasti hän vain tempuillaan ja puheillaan on tehnyt hallaa hänen ja lastensa väleillekin :( Minun ja lasten välit ovat aina olleet hyvät, mutta tän myötä olemme entisestään lähentyneet. Mutta hinta sille on liian kova. Kertokaa miksi ihmeessä joku haaskaa oman elämänsä siihen että hankaloittaa muiden elämää? Ja en usko että tämä tekee hänestäkään onnellista! Huh. Tekipä hyvää vuodattaa:) Ja kiitos vastauksestasi, tuli heti vähän parempi mieli.