Mistä aikuinen nainen löytää seuraa?
Hakusessa tavallinen, fiksu mies, mutta mistä? Tinder ei tule kysymykseenkään, en hae seksiseuraa. Olen mukiinmenevä, hauska, eronnut nainen. Olisi mukava tutustua ”puhtaasti”. Suurimpia arvojani on suoraselkäisyys ja rehellisyys.
Puumanaista minusta ei saa, ja miehiä, jotka halajavat tytärtensä ikäisiä mimmejä, en myöskään halua elinpiiriini.
Kommentit (13)
Onko sulla lapsia tai voiko vielä tulla?
Ilman veetuilua, kiitos. Uskon, että koskee monia..
Kerros joku vitsi kun sanoit olevas hauska.
"Tinder ei tule kysymykseenkään, en hae seksiseuraa."
Kyllä tinderissä on varmaan suurin osa miehistä parisuhteen perässä mutta ongelmana on se että naisille kelpaa vain se tasokkain 10-20% joka on seksin perässä.
Tavalliset, fiksut miehet ovat kotona, koska korona. Kapakoista heitä ei muutenkaan löydä, harrastusmahdolliauudet ovat vähissä koronan takia joten mitä jää jäljelle? Ruokakaupat ehkä. Katso, kenen ostoskorissa on tavaraa joista hänet voisi arvata sinkuksi ja tee tikusta asiaa.
Töistä, harrastuksista, kahviloista, ruokakaupoista, kirjastosta, mistä tahansa, missä ihmiseen voi törmätä. Aikuisen naisen tehtäväksi jää vain sen kiinnostavalta tuntuvan miehen nappaaminen lennosta.
Kun ihminen arvioi olevansa mukiinmenevä, todellisuus on jotain ihan muuta. Ihmiset yliarvioivat rajusti myönteisiä ominaisuuksiaan ja ulkonäköään.
Kerro itsestäsi lisää. Onko mukiinmenevä tässä tapauksessa synonyymi pulloon tarttvasta?
Entä tuo tutustua "tutustua puhtaasti"? Siis suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
"Tinder ei tule kysymykseenkään, en hae seksiseuraa."
Kyllä tinderissä on varmaan suurin osa miehistä parisuhteen perässä mutta ongelmana on se että naisille kelpaa vain se tasokkain 10-20% joka on seksin perässä.
Ei muuten ole. Ei sieltä löydy kunnollisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen arvioi olevansa mukiinmenevä, todellisuus on jotain ihan muuta. Ihmiset yliarvioivat rajusti myönteisiä ominaisuuksiaan ja ulkonäköään.
No ylipainoa ei ole, kuntoilen säännöllisesti, olen suuri Carl Jung-fani, joka muuten totesi, että kun on fyysisesti hyvässä kunnossa, voi myös henkisesti hyvin. Nettinaljailua en oikein jaksaisi, se on jo niin last season, junttien puuhaa.
Tavallinen nainen toki olen, kiitollinen paljosta ja jokaisesta päivästä.
Kirkosta