Tällaiset sandaalit kesäjuhliin?
Minulla on paha nilkka- ja jalkaterävamma enkä pysty ainakaan puoleen vuoteen pitämään korkokenkiä tai muutenkaan kenkiä, joissa ei ole hyvä muotoilu. Alkukesälle olisi kuitenkin tiedossa 2 juhlat. Toiset ovat hienommat, toiset vapaamuotoisemmat. Voisiko tällaiset (tai saman tyyppiset) sandaalit laittaa juhliin? Värinä nimenomaan tuo kulta, se sopisi myös juhlamekkooni. Plussaa olisi se, että noita sandaaleja tulisi käytettyä ihan arkikenkinäkin juhlien jälkeen.
Kommentit (8)
Eihän nuo sinänsä mitkään juhlakengät ole mutta nyt on etusijalla jalkojesi terveys joten oikein hyvin käyvät. Pahimmassa tapauksessa sulla pitäisi olla jalassa jotkut ortopediset sämpylät (been there). Nauti juhlista!
Joo, ei nuo mitkään juhlakengät ole, mutta ehkä ne kuitenkin menettelee tän kesän juhlissa. Mun jalasta kyllä huomaa ettei se ole kunnossa (vaikkei se mitenkään ällöttävän näköinen olekaan), sen takia ja sitä peitelläkseni en aio mihinkään pitkään kaapuun pukeutua. Ehkäpä juhlien muotipoliisit siis antavat mulle anteeksi kenkäetiketin rikkomisen.
Mies lähtee ensi viikolla Lontooseen, joten laitan nuo ostoslistalle. Onneksi Clarksin kengät sopivat mun jalkaan ja tiedän kokoni sovittamattakin. Ap.
Sopii juhliin ja muutenkin jos ikäsi on 75+. Muuten ei. Kammottavat mummosandaalit.
No eikä ole mitkään mummokengät, itse olen henkeen ja vereen korkkarinainen eikä nuo silti näytä silmääni yhtään pahoilta. Tuohon kun vielä yhdistää ne muut juhlatamineet niin kukaan ei kiinnitä kenkiin huomiota, hyvä valinta ap :)
Höh, ihan hyvin voit laittaa juhliin. Minä en olisi edes tajunnut ajatella, että jonkun mielestä eivät sopisi juhlakengiksi o.o Ihan siistit ja nätit yksinkertaiset sandaalit :)
Liimaa niihin jotain kimaltelevia strasseleita ja strösseleitä sinooperista. Siis strasseja.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:16"]
Liimaa niihin jotain kimaltelevia strasseleita ja strösseleitä sinooperista. Siis strasseja.
[/quote]
tai laita sinitarralla kiinni, niin saat ne irti ja voit käyttää niitä vielä arkikenkinä.
Sopii oikein hyvin. Hienoa, että olet valmis panostamaan nätteihin mataliin kenkiin, liian usein kun näkee niitä, jotka juhlivat jalkakipuihin vedoten jossain paskaisissa crocseissa.