Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ajatuksia olette tänään pyöritelleet mielessänne?

Vierailija
12.12.2020 |

Ihmiset tunnetusti ajattelevat satoja ja satoja ajatuksia päivittäin, joten kiinnostaisi, millaista keskustelua olette tänään käyneet päänne sisällä? Pohditteko aivan arkisia vai elämän isoja asioita? Soimaatteko itseänne vai oletteko rohkaisevia? Ja millaisin keinoin päinvastaisesti saatte tyhjättyä päätänne?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi mietin onkohan kummipoika ottanut kaljaa, kun ihan useamman viestin laittoi.

Vierailija
2/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole oikein ehtinyt käymään keskusteluja oman pääni kanssa, koska vähän väliä joku soittaa tai laittaa viestiä. Ja omat lyhyet mietintähetkenikin ovat tänään liittyneet siihen, miten paljon tunnutaan kaipaavan nyt joulun alla kontaktia muihin ihmisiin. Puolitututkin, jotka joutuvat nyt viettämään joulunsa yksin, ovat laittaneet viestiä ja halunneet vain hetkeksi jonkun, jonka kanssa viestitellä. Ihmisten yksinäisyys alkaa olla jo melkein käsin kosketeltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt lähinnä joulun tuloa kun on tulossa erilainen joulu ja uusi joulu, mennään aikuisen poikani kotiin viettämään joulua. Sitten olen miettinyt mitä ruokia ostan kaupasta ensi viikolla.

Vierailija
4/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin synkkiä ajatuksia, pakokeinoja, tapoja joilla saada ajatukset pois. Ollapa merkityksellinen edes jollekin.

Vierailija
5/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan raha, raha ja raha. Kun se ei riitä ja koko ajan hajoaa jotain. Unettomia öitä jo kuukausikaupalla.

Vierailija
6/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt (ja itkenyt) poikani tällä viikolla menehtynyttä kaveria ja hänen perhettään - miten ikinä he selviävät tapahtuneesta ja toivon voimia heille. Samoin toivon että luoja varjelisi omaa perhettäni tuollaiselta ja saisimme elää onnellisena pitkään yhdessä tätä elämää.

Vierailija
7/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten kalliiksi tulee ostaa postimerkit joulukortteihin. Mitä tapahtuu jos piirrän itse postimerkit?

Vierailija
8/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolitututkin, jotka joutuvat nyt viettämään joulunsa yksin, ovat laittaneet viestiä ja halunneet vain hetkeksi jonkun, jonka kanssa viestitellä. Ihmisten yksinäisyys alkaa olla jo melkein käsin kosketeltavaa.

Olen miettinyt aivan samaa. Myös omaa yksinäisyyttäni. Masennus, kaamos ja korona on ikävä yhdistelmä. Tästä huolimatta oon koettanut puhua itselleni rohkaisevasti. Välillä mieleen putkahtaa kysymyksiä "mitä, jos tästä elämästä ei tulekaan enää mitään?", johon pyrin myös vastaamaan samointein, että hitto vie, tottakai tulee! Vaatii vain nyt kärsivällisyyttä. Varmasti todella moni on nyt samassa tilanteessa.

Vierailija
9/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sitä, että kuinka taidan kuormittua helposti ja tämä vapaa viikonloppu ilman mitään tekemistä tulee tarpeeseen.

Ja miettiny sitä, että pärjäänkö tekemälläni osa-aikatyöllä. Pelännyt hieman sitä, että jos joudunkin hakemaan lisää töitä, miten jaksan kun kuormitusoireet alkavat olla jo fyysisiä.

Ravannut jääkaapilla ja laskenut kaloreiden olevan nyt 1500 tuntumassa. Vielä 300-400 saa syödä.

Aika nuutunut olo tänään. Huomenna varmaan saan jotain aikaiseksi.

Vierailija
10/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tissutellut olutta ja ottanut internetiltä turpaan shakissa. Lähinnä olen miettinyt siirtoja ja ihmetellyt, miten teen niin paljon ilmiselviä virheitä. Välissä tilasin Hesestä ruokaa.

Vierailija
11/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taide ja sen tekeminen, menneisyyden traumat, pitkät ystävyydet, kasvien hoito, hyvä/huono parisuhde, sisustus yms... Eli isoja ja pieniä asioita olen pohtinut tänään, kuten joka päivä.

Vierailija
12/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kauheasti miettinyt. Olen vain maannut ja potenut koronaa. Jos jotain ajatuksia päähän tullut niin se että miksi kukaan ei kysy mitä minulle kuuluu ja sitten kanssa että selviänkö tästä.

Vierailija
13/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kauheasti miettinyt. Olen vain maannut ja potenut koronaa. Jos jotain ajatuksia päähän tullut niin se että miksi kukaan ei kysy mitä minulle kuuluu ja sitten kanssa että selviänkö tästä.

Selviät kyllä.

Mitä sinulle muuten kuuluu?

Vierailija
14/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten elämä on mennyt tähän, että teen koulutustani vastaamatonta työtä, joka ei kiinnosta vähääkään.

Vierailija
15/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sosiaaliset ja rohkeat pahistytöt eivät koulussa aloittaneet keskusteluja myös niiden hiljaisempien ja kilttien poikien kanssa? 🥺

Vierailija
16/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä samoja ajatuksia kuin edellusinäkin kuukausina puolison äkillisen kuoleman jälkeen.

Vierailija
17/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhaa ja seksijuttujja.

Vierailija
18/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitukset vituttaa ja vois ottaa kaljaa illempana.

Vierailija
19/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin tänään ratsastustunnilla aamulla. Ratsastan paljon yhdellä ja samalla hevosella, joka on nuori ja ratsuna vielä aika kokematon, mikä tarkoittaa, että se on aika tasapainoton eikä pysty pitämään ravia ja laukkaa samalla tavalla yllä kuin kokeneempi hevonen. Viime aikoina se on alkanut pelätä ja väijyä ihan jokaista nurkkaa, ja eräs tallin ratsastuksenopettajista, joka oli mun kanssa samalla tunnilla, tarjosi mulle sellaista vaihtoehtoa, että hevonen kyttäisikin nurkkia siksi, että sen on vaikea taipua niissä, ei jostain ulkopuolisesta syystä (tämä hevonen esim. jännittää paljon ovesta tulevia ihmisiä/hevosia, mihin olen yhdistänyt tämän kulmien/päätyjen väijymisen). Tää oli mun mielestä hyvä selitys, ja olenkin nyt sen jälkeen pitkin päivää miettinyt, miten alan työstää asiaa seuraavilla ratsastuskerroilla.

Vierailija
20/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä samoja ajatuksia kuin edellusinäkin kuukausina puolison äkillisen kuoleman jälkeen.

Olen niin pahoillani. Lämmin osanottoni.<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi