Listataanpa foorumin "hahmoja"
Nämähän ovat jo kaikille tuttuja:
- Pipsan stalkkeri
- Se riivattu, jonka joka kämpässä kummittelee
Kommentit (326)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 07:51"]Ikis ja Psykis ei tod. ole sama tyyppi!
[/quote]
Mistä tiedät?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 07:51"]Ikis ja Psykis ei tod. ole sama tyyppi!
[/quote]
Mistä tiedät?
[/quote]
samaa kysyn ma.
Se joka luulee kaikkien yliopistossa opiskelleiden olevan "akateemikkoja" ja kehuu itsekin olevansa sellainen.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:53"]
Ei varsinaisesti hahmo, mutta ärsyttää kun pitää lainata pitkä viesti ja sitten vielä lähettää oma vastaus 3 kertaa.
[/quote]
Tosin tuo jälkimmäinen on kyllä ihan vaan foorumin koodareitten syytä.
[/quote]
Ahaa, malttamaton lähetä-napin klikkailu ei vaikuta asiaan?
[/quote]
Monilla foorumeilla se toimii niin, että samaa viestiä ei voida lähettää moneen kertaan. Tai on jokin aikaviive, että pystyy lähettämään viestin vain esim. 30 sekunnin välein. Oikeastaan näin on kaikilla muilla foorumeilla, joilla olen käynyt...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:53"]
Ei varsinaisesti hahmo, mutta ärsyttää kun pitää lainata pitkä viesti ja sitten vielä lähettää oma vastaus 3 kertaa.
[/quote]
Tosin tuo jälkimmäinen on kyllä ihan vaan foorumin koodareitten syytä.
[/quote]
Ahaa, malttamaton lähetä-napin klikkailu ei vaikuta asiaan?
[/quote]
Monilla foorumeilla se toimii niin, että samaa viestiä ei voida lähettää moneen kertaan. Tai on jokin aikaviive, että pystyy lähettämään viestin vain esim. 30 sekunnin välein. Oikeastaan näin on kaikilla muilla foorumeilla, joilla olen käynyt...
[/quote]
En ole koskaan kokeillut naputella lähetä-nappia montaa kertaa, joten en tiedä miten tuo toimii mutta ainakin itsellä on usein tullut 3-5 viestiä, vaikka olen täysin varmasti painanut sitä vain kerran.
Kun nyt joku peräänkuulutti positiivisia hahmoja, niin minulle tulee mieleen ensimmäisen kerran "Mitä ulkomaalaiset vieraat ovat Suomessa ihmetelleet" -ketjussa näkemäni Aasiasta kotoisin oleva maahanmuuttaja, jonka juttuja olen myöhemmin ainakin luullut tunnistaneeni erilaisista "Kerro mitä erikoista sinulle on tapahtunut" -ketjuissa. Jutut ovat yleensä hauskoja, hyvin kirjoitettuja ja niistä paistaa sellainen miellyttävä ja avarakatseinen elämänasenne.
Psykomammaa ei ole pitkän aikaan näkynyt, toivottavasti ei ole ottanut henkeä itseltään.
Ne raukat, jotka haluavat saada tappelun aikaiseksi aiheesta kuin aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 03:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 03:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:17"]
Selkeästi, rauhallisesti ja asiallisesti kommentoiva tyyppi, joka pyrkii näkemään asioiden kaikki puolet. Harvinainen tapaus.
[/quote]
Jäi kiinnostamaan mitä on kirjoitellut (vähän sellainen todisteita kehiin, muuten en usko -fiilis =D)
[/quote]
Samaa mieltä, esimerkkejä tai vähintään perusteita kehiin noin kaukaahaetulle väitteelle.
[/quote]
Heh heh! Itse luulen olevani tällainen, mutta varmaan sitten vain omassa päässäni, sillä kommenttini on peukutettu monesti hyvin nopeasti alas. :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:17"]
[/quote]
Mistä tiedät?
[/quote]
samaa kysyn ma.
[/quote]
No vaikka siitä, että niiden jutut ovat ihan erilaiset.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:53"]
[/quote]
Mua ärsyttää myös, kun yläpeukku ei riitä - pakko laittaa lainaus ja ''mulla sama'' tai ''tälle nauroin'' tms.
Rivien välistä lukijat/ tahallaan väärin ymmärtävät/ lukutaidottomat yksilöt
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:00"]
Minuakin mietityttää joskus ihmisten tyhmyys, se että kuvitellaan että kaikki käyttävät palstaa juuri samanlaisella laitteella jolla näkee sokea reettakin koko vastauksen, sekä pystyy näppärästi hiiren liikkeellä mustaamaan ja poistamaan tekstiä...
[/quote]
Se ei todellakaan ole tyhmyyttä. On raivostuttavaa, kun täytyy rullailla alaspäin tolkuttoman pitkiä kahdeksan kommentin pituisia harmaita laatikoita, joiden jälkeen tulee sitten parin kolmen sanan vastaus tai jokin nälväisy siihen kahdeksanteen kommenttiin. Wtf??? Ja näitä monen kommentin pituisia laatikkosarjoja saattaa olla kymmenenkin peräjälkeen. Jos ei osaa käyttää palstaa oikein, on parempi pysyä poissa kokonaan.
Tällainen forumin hahmo minä olen.
[/quote]
Siinäpähän kiukuttelet. Mitä kuvittelet sen auttavan? Että nämä väärin kirjoittajat ja lainaajat eivät enää tämän sinun viestisi jälkeen kävisi palstalla ja kirjoittaisi tänne? Ei suinkaan :D. Herneet pois nenästä ja hymyä huuleen, typerää raivostua noin mitättömästä asiasta.
Loukatut AV-mammat, AV-anopit ja AV-kummit, joilla aiheina mm. näitä:
Anoppi toi huonot tuliaiset / lahjat
Kummi ei muistanut kummilastaan synttärinä / jouluna
Kummi on vain lahja-automaatti
Mies antoi huonon lahjan syntymäpäivänä / nimipäivänä / äitienpäivänä / hääpäivänä / jouluna
Anoppi ei ota lastenlapsiansa hoitoon
Kummi ei hoida lapsia
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:54"]
Mies antoi huonon lahjan syntymäpäivänä / nimipäivänä / äitienpäivänä / hääpäivänä / jouluna
Kummi ei hoida lapsia
[/quote]
Joo, näitä riittää. :D
Toisten syömättömyydestä loukkaantujat. Väkipakolla pitäisi kylässä ottaa yhtä jos toista sorttia vaikkei maha kestäisikään ärtyneen suolen oireyhtymän vuoksi epämääräistä syömistä. Harva haluaa selostaa puolelle maailmalle omia suolistovaivojaan eli antakaa olla. Kukaan ei pakota leipomaan!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:54"]Loukatut AV-mammat, AV-anopit ja AV-kummit, joilla aiheina mm. näitä:
Kummi ei hoida lapsia
[/quote]
Ja anoppi tai miniä sitä ja tätä
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:22"]Peppuseksistä ja peräsuolista jankuttava tyyppi on ällöttävä, oikeasti.
[/quote]
Niin, kirjoittaa vain sen verran ovelia aloituksia, että palstalaiset niihin kommentoivat
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:22"]Peppuseksistä ja peräsuolista jankuttava tyyppi on ällöttävä, oikeasti.
[/quote]
Niin, kirjoittaa vain sen verran ovelia aloituksia, että palstalaiset niihin kommentoivat
[/quote]
Luulen, että aika moni näistä ongelmatyypeistä lähtisi muualle, jos ihmiset antaisivat olla eivätkä tarttuisi heidän sanomisiinsa.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:54"]
Kummi ei hoida lapsia
[/quote]
Joo, näitä riittää. :D
[/quote]
Se yksi viime joulun anoppi-ketju oli suosikkini. Siinä anoppi oli ollut joulunpyhät kadoksissa ja miniää huoletti lähinnä se, ettei anoppi ollut tuonut lapsille lahjoja. Liittyiköhän siihen vielä sekin, että leskeksi jäänyt anoppi oli tehnyt kotonaan salaa (!) keittiöremontin eli miniän mukaan hassasi hänelle kuuluvaa tulevaa perintöä.
Xeniavihaaja