Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat jotka pitävät lastaan roskana ja ihmettelevät sitten kun lapset eivät menesty

Vierailija
12.12.2020 |

Vanhempien olisi aika ryhdistäytyä ja kasvattaa lapsistaan menestyjiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympäisee tuollaiset vanhemmat, vaikea lapsen kyllä menestyä noilla eväillä.

Toisaalta lapsellakin vastuu hankkia hyvää kasvatusta. Kun näkee että naapurissa menee paremmin niin hakea sieltä kasvatusta. Monelle kunnianhimoiselle lapselle on löytynyt apu isovanhemmista kun viisaus tullut suvussa vasta kypsemmällä iällä päähän!

Lapset, uskaltakaa hakea sitä kasvatusta! Ihan jokaiselta aikuiselta saa ja pitää kysyä kasvatusta, useimmat aikuiset kyllä kasvatusta pyydettäessä antavat.

Itse kasvoin käytännössä lehmälaumassa maitotilalla yhtenä lehmistä. Viisaalta postinkantajalta sain kasvatusta ja minusta tuli ope, kansan kynttilä ja ammattikasvattaja. Käytän lapsiin ja kasvatettaviin lehmälaumassa saamiani oppeja.

Koskaan ei ole liian myöhäistä saada onnellista lapsuutta kunhan tajuaa että itse kasvattaa itseään ja parhaiten oppii kun ei ole itselle liian ankara, se lehmilaumoissakin tiedetään!

Vierailija
2/3 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä ja kipeä aihe. Itse kasvatin itseni kirjojen ja ystävien avulla. Kiitokset yläasteen äidinkielen opettajalle lukuläksyistä ja kirjavinkkauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tympäisee tuollaiset vanhemmat, vaikea lapsen kyllä menestyä noilla eväillä.

Toisaalta lapsellakin vastuu hankkia hyvää kasvatusta. Kun näkee että naapurissa menee paremmin niin hakea sieltä kasvatusta. Monelle kunnianhimoiselle lapselle on löytynyt apu isovanhemmista kun viisaus tullut suvussa vasta kypsemmällä iällä päähän!

Lapset, uskaltakaa hakea sitä kasvatusta! Ihan jokaiselta aikuiselta saa ja pitää kysyä kasvatusta, useimmat aikuiset kyllä kasvatusta pyydettäessä antavat.

Itse kasvoin käytännössä lehmälaumassa maitotilalla yhtenä lehmistä. Viisaalta postinkantajalta sain kasvatusta ja minusta tuli ope, kansan kynttilä ja ammattikasvattaja. Käytän lapsiin ja kasvatettaviin lehmälaumassa saamiani oppeja.

Koskaan ei ole liian myöhäistä saada onnellista lapsuutta kunhan tajuaa että itse kasvattaa itseään ja parhaiten oppii kun ei ole itselle liian ankara, se lehmilaumoissakin tiedetään!

Taustasi kuulostaa kiehtovalta. Millaista oli elää lehmilaumassa ja mitä opit elämästä sen myötä? Oletko koskaan ajatellut kirjoittaa kirjaa lapsuudestasi?

Minua kiehtoo ihmiset, joilla on voimakas yhteys eläimiin. Itselläni ei ollut lapsena sisaruksia, mutta perheessämme oli koira, jota pidin käytännössä veljenäni. Edelleen tunnen voimakasta yhteyttä koiriin ja osaan tulkita koirien eleitä tarkasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi