Homo on ihastunut mieheeni.
Mies tutustui työkuvioissa yhteen homomieheen. On avoimesti homo ja kertoi miehelleni, että on hyvin kiinnostunut tästä. Mies tietenkin oli aika hämillään ja sanoi, ettei ole millään tavalla homo ja on naimisissa. Homomies oli sitä mieltä, että mieheni tulee joskus ulos kaapista ja että hän olisi oikea mies hänelle.
No, mies otti tämän huumorilla ja jätti asian sikseen. Sen jälkeen meni pari viikkoa ja homo otti yhteyttä mieheeni. Sanoi, ettei voi olla ajattelematta miestäni ja ettei mieheni kannata taistella luontoaan vastaan. Mies pyysi, ettei enää soittelisi.
Homo lähettelee viestejä edelleen miehelleni. Eilen oli laittanut minulle Facebookin kautta viestin, jossa selostaa pitkään mieheni olevan homo ja ettei hänen ja mieheni yhteinen mahdollinen tulevaisuus ole loukkaus minua kohtaan vaan väistämätön tosiasia ja että minun pitäisi vain hyväksyä mieheni homous.
Juteltiin mieheni kanssa (joka ei siis millään tutkalla mitattuna ole vähäisimmässäkään määrin homo), että seuraavasta viestistä lähtee viestiä poliisille häirinnästä.
Edelleen aika hämmentävää.
Kommentit (22)
Vanha ketju mutta mulle nyt ajankohtainen.
Minusta on ikävää että heti täällä aletaan jostain bi-hommista tai piilohomoudesta puhelemaan kun joku kertoo että homomies on ahdistellut.
Olemme mieheni kanssa avoimia , tulemme toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja ainakin yritämme olla ystävällisiä erilaisten ihmisten kanssa kohtaamisissa.
Minuakin on alkanut toden teolla ärsyttämään erään homomiehen jatkuvat kaksimieliset puheet miehestäni/miehelleni, jopa minun ollessa seurassa. Miehenikin sanoi ,että hän ahdistuu noista puheista ,ja aikoikin seuraavan kerran ottaa nuo typerät vihjailut puheeksi jo tuo jäbä vielä noissa merkeissä suunsa avaa.
Mullakin on itsessäni ollut pitelemistä ja varmasti myös sanon kyseiselle kaverille seuraavan kerran suoraan, että kyseessä on minun mieheni ,enkä aio kuunnella enää yhtään kommenttia hänen ulkonäöstään, tai että mitä mahdollisesti touhuaisi hänen kanssaan jos meillä menisi poikki!
Olkoon se homo tai hetero tai bi tai ihan kuka vaan joka ahdistelee, niin ei sitä tarvitse sietää jos sen ahdistavaksi kokee.
En myöskään todellakaan pidä tuosta buustauksesta että "joo kyllä jokainen on homo, bi tai jotain muuta vaikka sanoisi hetero olevansa"
Itse en millään pysty kuvittelemaan itseäni intiimissä kanssakäymisessä saman sukupuolen kanssa, en sitten millään. Toki näen mielenkiintoisia ihmisiä, sukupuolesta riippumatta, mutta seksuaalisessa mielessä ei mitenkään innostus riitä samaa sukupuolta kohtaan olevaa.
En kertakaikkiaan pysty fantasioimaan ja fiilistelemään esim. elokuvakohtauksia missä kaksi naista on yhden miehen ja toistensa kimpussa. Ei vaan onnistu, mulle aiheuttaa vastenmielisen reaktion. Minkä minä sille voin ettei tunnu olevan meikäläisessä ainekset muutakuin täysheteroon. Enkä ymmärrä miksi pitäisi ollakaan. Olkoot kukakin mitä haluavat. Mutta näppinsä saavat mun ukosta kyllä erossa pitää.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:23"]
Tämä viestiketju on todella hämmentävää luettavaa.
[/quote]
Jep. Toivon, että tuo homottaja on rölli eikä kukaan oikeasti ole sitä mieltä, että jos ei oma sukupuoli kiihota, pitäisi vain kokeilla panna sitä.
[/quote]
Voihan sitä ensin päihdyttää itsensä vahvasti niin ei tunnu niin pahalta. Kyllä se on teoriassa mahdollista.