voiko häihin mennä punaisella ja samansävyisillä
korkkareilla? Sopivat yhteen monivärisen kotelomekon kanssa.
Kommentit (16)
No mutta säähän vaan erotut positiivisesti muusta hääjoukosta, eli näin suomalaisesta näkökulmasta se on vähän liian rajua. Mutta sitten jos se ei haittaa niin antaa palaa!
Ai, minä olen ymmärtänyt että kokopunaiseen pukeutuva haluaa viestittää että on ollut sulhasen kanssa sängyssä. Kukin tavallaan.
Onko sitten musta parempi? Sitä on kaupat täynnä, ei mitään iloisen väristä. Mustahan on hautajaisvaatteiden väri mutta sitäpä vasta häissä näkeekin. Samoin kuin valkoista jonka pitäisi oll varattu vain morsiammelle.
Mikä muu on punainen kuin korkkarit?
Kysyt siis voiko häihin mennä punaisilla kengillä. Totta kai!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:36"]
Ai, minä olen ymmärtänyt että kokopunaiseen pukeutuva haluaa viestittää että on ollut sulhasen kanssa sängyssä. Kukin tavallaan.
[/quote]
Mistä tällaista olet ymmärtänyt?! o.O Ap,totta kai voit pukeutua häihin punaisiin asusteisiin.Yleensä ajatellaan,että häihin ei sovi valkoinen tai musta,muut värit on ihan OK.
Ei. Vihkipaikan ovensuussa on tunnistuslaite, joka alkaa hälyttämään jos sen ohi menee punaisissa vaatteissa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:12"]
Ei mikään muu
[/quote]
"punaisella ja samansävyisillä korkkareilla", mikä muu on punainen vai onko korkkarit keskenään samansävyiset :)
Siis punaista on bolero ja korkkarit
Jaa bolero! Vihdoinkin selvisi, nyt voin jättää palstan tältä päivältä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:36"]
[/quote]
Mistä tällaista olet ymmärtänyt?! o.O Ap,totta kai voit pukeutua häihin punaisiin asusteisiin.Yleensä ajatellaan,että häihin ei sovi valkoinen tai musta,muut värit on ihan OK.
[/quote]
Onhan olemassa tosiaan sellainen vanha uskomus, että punaiseen pukeutuva häävieras on sulhasen rakastajatar. :D Mutta eihän kaikki tiedä näistä uskomuksista, tai ainakaan ota niitä tosissaan. ;)
Miksei voisi?