Joulu peruttu, koronatuska
IHAN SANOINKUVAAMATTOMAN KAMALA IKÄVÄ LÄHEISIÄ, mutta vallitsevassa tilanteessa on vain ajateltava suurempaa kokonaiskuvaa ja rajattava kontakteja edelleen, jotta koronaepidemia ei pääsisi Suomessa pahentumaan. Meidän suvussa päätettiin perua yhteinen Joulu. Nähdään sitten kun on turvallista kaikkien kannalta. Tulee olemaan yksinäistä vaikkakin ollaan kahdestaan miehen kanssa, mutta ehkä tässä voi yrittää nähdä asioiden parhaat puolet eli kyseessähän on Joulu ilman isompaa "hössötystä". Miten teillä vietetään Joulua?
Kommentit (11)
Mun vanhemmat tulee meille, mutta nähdään muutenkin lähes päivittäin. Asutaan naapuritaloissa.
Miehen kanssa kahdestaan, kuten aiempinakin jouluina. Ei hössötystä.
Turha uhriutua omista valinnoista.
🇺🇦🇮🇱
Yksinäistä vaikket ole edes yksin? Onko parisuhteenne kunnossa?
Miehen kanssa kahdestaan niin kuin aiemminkin. Ja ihan hyvä niin, nyt ei edes tarvitse selitellä kenellekään miksi emme lähde muiden nurkkiin tai kutsu itse täysihoitolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa kahdestaan, kuten aiempinakin jouluina. Ei hössötystä.
Näin meilläkin.
Ap: sulla on asiat kuitenkin suht hyvin, kun et joudu yksinäistä joulua viettämään eli onneksi saat olla miehesi kanssa. Ikävää helpottamaan voitte Skypetellä muiden läheisten kanssa :)
Meillä jää tuhannen kilometrin autoilurumba väliin ja olen siitä ihan vaan onnellinen. Omassa kodissa oman perheen kanssa koko joulu, ihanaa!
Mua ärsyttää Etelä-Suomesta tänne jouluna valuva ihmismassa. Moni ei koronasta välitä vaan ihan pakkopakkopakko päästä mamin luokse joulunviettoon "koska aina ennenkin on tehty niin". Järjenkäyttö on sallittua, parasta olisi Etelä-Suomen sulku tms!
Ei joulua ole peruttu, kyllä sitä edelleen voi viettää itsekseenkin.
Pöh