Minkä ikäisenä naisella yleensä ja sinun tapauksessa seksihalut vähenevät? 40+?
Niin
Kommentit (29)
Mulla seksihalut alkoivat kasvaa kun täytin 39, nyt ikää 49 ja meno sen kun paranee. Ikävuodet 20-30 oli haluttominta kautta itselläni, pienet lapset jne.
Edellinen suhde loppui 8 vuotta sitten ja siitä asti olen ollut seksittä. En tarvitse enkä kaipaa seksiä ollenkaan.
N42
Riippuu mistä roikkuu. Miehellä siis.
Exän kanssa ei kiinnostanut pätkääkään ikävuosina 35-45. Uuden miehen kanssa kiinnostaa päivittäin nyt vajaa viisikymppisenä.
Olen elämässäni ollut kolmessa pitemmässä parisuhteessa: 16-27v, 28v-45v, 45v-. Ainakin kahden aiemman parisuhteen kanssa kävi niin että haluja löytyi minulta ensimmäiset 7 vuotta ja sitten kiinnostus laantui kokonaan. Näyttää olevan siis minulla ainakin vaihtelunhalusta kyse.
Haluja olisi vaikka muille jakaa, olen 42-vuotias nainen. En vai löydä/saa miestä. Mitään yhdenyön juttuja tai pelkkiä seksisuhteita en halua/harrasta.
Ex-miehen kanssa loppui halut 40-46 vuotiaana. Sitten erottiin ja seksihalut tulivat kaksinverroin takaisin. Nyt olen 55+ ja haluille ei loppua näy. Onneksi on hyvä parisuhde jossa saa ja on kiva antaa.
Mulla ainakin halut kasvaa iän myötä. Ei nuorena jaksanut seksiin keskittyä kun oli niin hirveän paljon kaikkea muuta murehdittavaa. Olin myös epävarma itsestäni, mikä vaikutti paljon haluihinkin. Ei seksistä nauti jos ei ole itsensä kanssa sinut.
Nykyään kun ei ole enää niitä nuoruuden murheita niin seksiin jaksaa keskittyä ja siitä nauttii aidosti.
Olen 42 ja seksi ei ole kiinnostunut tippaakaan n. 38->, kun aloitin e-pillerit. Tämä ei tosin haittaa yhtään, kun olen yksin kahden pienen lapsen kanssa. Ei olisi juuri aikaakaan ja intoa etsiä miestä. Luulen, että haluja olisi jos lopettaisin pillerit.
Ei ole vielä ollut seksihalujen vähenemisen merkkejä. Ikä 68 vuotta ja siis nainen olen.
Minulla se riippuu ehkäisymuodosta. Ehkä vaihdevuodetkin sitten aikanaan vaikuttavat.
Samaan aikaan kun ekat perimenopaussioireet alkoi kuukautiskierron lyhenemisellä, loppui seksihalut täysin. Hyvä asia vaan, kun ei ole miestäkään enkä sellaista halua.
Olen huomannut että naisilla halut hiippuu kun viimeinen värkkirätti viskataan vessan roskikseen. Kokemusta viime vuosilta on kuuden eri naiseen seksisuhteesta, kaikilla halut hiipuivat kukautisten loputtua kokonaan.
Olen siirtynyt katselemaan nuorempia naisia juuri tämä haluttomuuden johdosta.
Kivojahan ne vanhemmatkin naiset on, varsinkin kyvöttömille miehille oikeinkin hyviä.
Ei ole vielä yhtään halut hiipuneet, päinvastoin, nyt eläkkeellä on aikaa! Syön kyllä hormonikorvaushoitoa, se voi ylläpitää haluja. Papan pitää joskus ottaa nappeja kyllä. Mummo 65v
Seksihalut vähenee jos seksi on huonoa ja kasvaa ja kukoistaa kun seksi on hyvää. Näin on ollut viimeiset 25 vuotta huolimatta siitä olenko ollut 15 vai 40- vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Seksihalut vähenee jos seksi on huonoa ja kasvaa ja kukoistaa kun seksi on hyvää. Näin on ollut viimeiset 25 vuotta huolimatta siitä olenko ollut 15 vai 40- vuotias.
Tuossa ikähaarukassa nus sitaan aamuin illoin, muutoin jotain vikaa.
Itse vielä 56 vuotiaana teen käsityöt kerran päivään. Viiskymmppisenä vielä kahesti päivään ja pa not päälle.
Sama täällä, pian 62 ja himot huipussaan, MUTTA mies onin upea rakastaja ja antaa upeeta seksiä! Jokapäivä saatava, ja kerta ei kyllä riitä.
Miehet jotka valittavat, ovat niitä jotka eivät vaimojaan osaa tai viitsi tyydyttää.
En tiedä muista. Itse olen aina ollut himokas, ja himot ovat vain lisääntyneet muutaman viime vuoden aikana.
Onneksi on muutamakin nuorempi rakastaja, niin en joudu olemaan puutteessa.
Jos on vapaata, harrastelen mielelläni seksiä pari kertaa päivässä pitkän kaavan mukaan.
En ole parisuhteessa milloinkaan kieltäytynyt, olen henkisesti halukas koko ajan.
Kaikille seksi ei ole yhtä tärkeää, tuskin on iästä kiinni.
Minulla halut aina katossa, ja meillä rakastellaan päivittäin, usein monastikkin. 61 olen mies vähän nuorempi, mutta ollaan perfect match!
Vierailija kirjoitti:
Olen 42 ja seksi ei ole kiinnostunut tippaakaan n. 38->, kun aloitin e-pillerit. Tämä ei tosin haittaa yhtään, kun olen yksin kahden pienen lapsen kanssa. Ei olisi juuri aikaakaan ja intoa etsiä miestä. Luulen, että haluja olisi jos lopettaisin pillerit.
öö miksi syöt pillereitä?
Olen 50+ ja parasta seksiä puolison kanssa ikinä. Halut on ja pysyy, kun suhde kunnossa.