Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä ei meinata uskoa, kuinka hankala mieheni on?

Vierailija
12.12.2020 |

Onko teillä kaikilla muilla helpot ja kivat miehet?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan täälläkin silti vähän myötätuntoa osoittaa, kun kerran hän keskustelun avauksen aiheesta tehnyt. Ei ole keltään pois

Vierailija
22/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies, yhdessä on oltu pian 25-vuotta. Molemmat teemme töitä niin sihteen eteen kuin siihen että ruokaa on pöydässä ja että elämä soljuu mukavasti eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan täälläkin silti vähän myötätuntoa osoittaa, kun kerran hän keskustelun avauksen aiheesta tehnyt. Ei ole keltään pois

Kun oliskin kerran tehnyt asiasta avauksen mutta kun tää mussuttaa lähes joka päivä miehestään.

Vierailija
24/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on tehnyt se 1100 kertaa. 

Vierailija
25/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä oikea paikka tehdä ilmoitus hankalasta miehestä.

Vierailija
26/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotaan, mutta täällä ei jakseta sinun jatkuvaa märinääsi ja uhriutumistasi aiheesta. Se on täysin sinun oma valintasi että sinulla on tuo tilanne.

Joo. Velkaisena yrittäjänä joka ei saa muita töitä, silloinhan on oikein hyvä ja helppo lähteä. ap

Ai nyt sä olet yrittäjä? Oot itse sanonut että yritys on miehesi ja sä vain vastaat puhelimeen. Jos omistat yrityksen tai osan siitä, niin avioeron osituksessahan saat omasi tavalla tai toisella. Tai pitää työsi. Sun jutut haiskahtaa.

Mulla on niin pieni osuus yrityksestämme ettei sitä juuri erossa rahaa saisi eikä mues halua eron jälkeen tehdä töitä yhdessä. ap

Vierailija
27/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kirjotat liikaa ja liian henkilökohtaisia juttuja miehestäs tänne. Täällä on kuitenkin ihmisiä, jotka tietää tai tuntee teidät.

Vierailija
28/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi neuvo. Muuttuminen kannattaa aina ensimmäiseksi aloittaa itsestä. Jos ei itse muutu ja aina vaihtaa suhteita niin se näyttämö on aina sama, esiintyjät vain vaihtuvat.

Tunnen ihmisiä joille kaikki suhteet ovat olleet hankalia eivätkä he halua itse muuttua ollenkaan.  Minä minä ihmisiä ja minä teen mitä lystään, toisen vaan pitää muuttua, sopeutua. 

Toinen ei ole ajatusten lukija jotenka pitäisi palkita ja kehutakkin, osoittaa arvostusta toista kohtaan. 

Vierailija
29/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi neuvo. Muuttuminen kannattaa aina ensimmäiseksi aloittaa itsestä. Jos ei itse muutu ja aina vaihtaa suhteita niin se näyttämö on aina sama, esiintyjät vain vaihtuvat.

Tunnen ihmisiä joille kaikki suhteet ovat olleet hankalia eivätkä he halua itse muuttua ollenkaan.  Minä minä ihmisiä ja minä teen mitä lystään, toisen vaan pitää muuttua, sopeutua. 

Toinen ei ole ajatusten lukija jotenka pitäisi palkita ja kehutakkin, osoittaa arvostusta toista kohtaan. 

Tämä totta kyllä. Melkeinpä itseään voin vaan muuttaa ja sekin vasta, kun tunnistaa ongelmat. Tässä vielä sekin jännä seikka, että jos on itse kovia kokenut niin voi olla melkoinen magneetti vaikeille ihmisille.

Vierailija
30/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä totta kyllä. Melkeinpä itseään voin vaan muuttaa ja sekin vasta, kun tunnistaa ongelmat. Tässä vielä sekin jännä seikka, että jos on itse kovia kokenut niin voi olla melkoinen magneetti vaikeille ihmisille.

Juuri niin. Omat ongelmat pitäisi ensisijaisesti tiedostaa ja selvittää. Omia ongelmia on niin lähellä että niihin sokaistuu. Pitäisi kyetä vähän ulkopuolisen silmin niitä kohdata. Jos ei itse kykene niin hakea ulkopuolista apua vaikka. 

Vierailija
31/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on todella helppo päästä eroon toimimattomasta suhteesta. Hankit oman kämpän, pakkaat kamasi ja lähdet. Katsos, juuri noin yksinkertaista se on.

Jos jäät huonoon suhteeseen se on oma valintasi. Ei sitä kukaan ymmärrä ei tarvikaan ymmärtää. Olet vain tyhmä.

No tässä yli vuoden asuntoja luottotiedottomana huonossa suhteessa olevana olen kyllä eri mieltä. Ja olen hakenut pikkupaikoista.

Vierailija
32/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on todella helppo päästä eroon toimimattomasta suhteesta. Hankit oman kämpän, pakkaat kamasi ja lähdet. Katsos, juuri noin yksinkertaista se on.

Jos jäät huonoon suhteeseen se on oma valintasi. Ei sitä kukaan ymmärrä ei tarvikaan ymmärtää. Olet vain tyhmä.

No tässä yli vuoden asuntoja luottotiedottomana huonossa suhteessa olevana olen kyllä eri mieltä. Ja olen hakenut pikkupaikoista.

No kuka ne luottotiedot on sinulta saanut menemään? Pitäisikö niitä omia asioita ihan niiku varmuuden vuoksi yrittää hoitaa asiallisesti. Terveisin 50+ nainen, joka on vuosia ollut tiukoilla rahojensa kanssa, mutta luottotiedot vielä tallella.

Vierailija
33/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä näissä on viisaita maalla, kun merellä sattuu. Ei varmasti ole aina helppo lähteä suhteesta

Vierailija
34/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka ne luottotiedot on sinulta saanut menemään? Pitäisikö niitä omia asioita ihan niiku varmuuden vuoksi yrittää hoitaa asiallisesti. Terveisin 50+ nainen, joka on vuosia ollut tiukoilla rahojensa kanssa, mutta luottotiedot vielä tallella.

Besserwisser. Ne ovat menneet jo parikymppisenä ja menivätkin rytinällä. Itsekin jo aikuinen, mutta luottotiedot vieläkin maksussa. Kaikilla ei ole helpot lähtökohdat ja minulle se lainan ottaminen oli aikoinaan ainoa vaihtoehto.

Vierailija
35/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla oli vuosia tiukkaa, tein kaikkeni että sain luottotiedot säilytettyä. Sinnittelin osa-aikatyön palkalla, tukia en saanut. Sitten meni luottotiedot, olikin helpotus maksaa ulosotolle eikä perintäyhtiöille. Vuosia maksoin, nyt luottotiedotkin jo palanneet.