Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä te keksitte aamupäivisin, jos iltapäivällä alkaa työt?
02.05.2014 |
Itselläni siis alkaa välissä vasta iltapäivällä työt, ja ärsyttää kun aamupäivisin ei saa mitään aikaan enkä keksi mitään tekemistä.
Kommentit (4)
Käyn kaupassa, siivoan ja lenkkeilen. Joskus käyn myös kirjastossa. Ihan tavallista tekemistä siis, mitä teen kun olen aamuvuorossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se on minusta parasta aikaa.
Olen lapsen kanssa siihen asti, että vien hänet syömään päiväkotiin. Yhdessä ulkoillaan yms. Kun tulen kotiin teen kotitöitä, pesen pyykkiä, imuroin, laitan aika usein lapselle ja miehelle ruuan valmiiksi iltapäiväksi. Ja melkein aina käyn lenkillä.
Se on sitä minun omaa aikaa. Tai sitten katson rästiin jääneitä sarjoja, surffailen netissä jne.
Alue: Aihe vapaa
Kotitöitä, koirien ulkoilutusta, pihanlaittoa. Talvella lumityöt.