Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahasti allerginen astmaatikkolapsi yksin kotona.

Vierailija
02.05.2014 |

Henki ahtaalla, kerran käyty spiralla tällä viikolla. Lapsi yksin kotona koska on yli 10v. Kiva olla koko työpäivä peloissaan saako pahan kohtauksen. Jouduin töihin koska työkaveri ilmoitti että ei jaksa mennä kun on krapula.

Itse olen viikon aikana nukkunut todella huonosti lapsen takia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi mukaan töihin.

Vierailija
2/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät palkattoman päivä? Mies jää kotiin? Naapuri/sukulainen pitää lasta silmällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 07:28"]Lapsi mukaan töihin.

[/quote]

Ei saa ottaa mukaan.

Ap

Vierailija
4/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 07:28"]Lapsi mukaan töihin.

[/quote]

Ei saa ottaa mukaan.

Ap

[/quote]Kuka niin sanoo? Jos lapsi on hengenvaarassa, minä ainakin ottaisin. Itseasiassa mikään taho ei estäisi minua.

Vierailija
5/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkatonta ottaisin jollen voisi järjestää hoitajaa. Ja olen ottanutkin, useita kertoja.

Vierailija
6/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne, mullakin astmalapsi jolla on ollut vaikea viikko. Voisiko lapsi saada edes kaverin kotiin?

Vierailija
7/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi, että spiralle oli lähdettävä. Nyt kotona. Pomo soitti töihin takaisin. Sanoin etten tule koska lasta ei voi jättää yksin. Palkattomaksi tod näk menee. Katsotaan maanantaina kun pääsen töihin mitä muita sanktioita tulee kun lähdin kesken päivän.

Mies useamman sadan kilometrin päässä tänään. Mun vanhemmat matkalla ja miehen vanhemmat asuu kaukana ja työelämässä.

Yksin siis olen lapsen kanssa ja vielä ilman autoa. Taksilla kuljettu tänään.

Vierailija
8/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi, että spiralle oli lähdettävä. Nyt kotona. Pomo soitti töihin takaisin. Sanoin etten tule koska lasta ei voi jättää yksin. Palkattomaksi tod näk menee. Katsotaan maanantaina kun pääsen töihin mitä muita sanktioita tulee kun lähdin kesken päivän.

Mies useamman sadan kilometrin päässä tänään. Mun vanhemmat matkalla ja miehen vanhemmat asuu kaukana ja työelämässä.

Yksin siis olen lapsen kanssa ja vielä ilman autoa. Taksilla kuljettu tänään.

Vierailija
9/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottava perhesyy. Työsopimuksessa on sellainen kohta, jossa sanotaan että työntekijällä on oikeus olla pois pakottavasta perhesyystä (esim. lapsen/puolison sairaus) palkattomasti. Mitään sanktiota siitä ei voi antaa. Voivat kyllä pyytää lapsesi sairaudesta lääkärintodistuksen.

Todella kurjaa tuollainen, itselläkin sama tilanne. Meillä onneksi isovanhemmat pääsevät hätiin. Hiukan kierompi konsti on sitten vaikka itse ilmoittautua sairaaksi, jos teillä voi olla pois ilman lääkärin todistusta. 

Vierailija
10/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:19"]Pakottava perhesyy. Työsopimuksessa on sellainen kohta, jossa sanotaan että työntekijällä on oikeus olla pois pakottavasta perhesyystä (esim. lapsen/puolison sairaus) palkattomasti. Mitään sanktiota siitä ei voi antaa. Voivat kyllä pyytää lapsesi sairaudesta lääkärintodistuksen.

Todella kurjaa tuollainen, itselläkin sama tilanne. Meillä onneksi isovanhemmat pääsevät hätiin. Hiukan kierompi konsti on sitten vaikka itse ilmoittautua sairaaksi, jos teillä voi olla pois ilman lääkärin todistusta. 

[/quote]

Jää nähtäväksi maanantaina mitä tapahtuu. Meillä pitää olla omasta sairaudesta todistus ekasta päivästä. Tästä lapsen lääkärikäynnistä toki sain todistuksen. Palkattomaksi varmaan menee vaikka olen ollut jonkun aikaa töissä, pitäisi lasketa työpäiväksi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi