Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anopin heitti kommentin. Mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
12.12.2020 |

Olen ollut mieheni kanssa naimisissa kohta 10 vuotta ja meillä on lapsia. Olen kyllä huomannut että anoppi ei minusta pidä koska en ole lääkäri (niinkuin mieheni nuoruuden seurustelukumppani nykyään). Olen kuitenkin korkeammin koulutettu kuin mieheni ja anoppini itse. No en tiedä liittyikö kommentti mitenkään tähän vai ylireagoinko...

Eli anoppi kysyi mieheltäni (minä istuin vieressä) että kuka oli lapsemme lastenlääkärinä neuvolassa. Mies vastasi että "Sanna, se vanha luokkalaiseni". (Ei siis sama kuin mieheni nuoruuden seurustelukumppani) Tähän anoppi; "ai, miltä hän näyttää nykyään?"

Mies vastasi jotain tyyliin "samalta kuin aina".

Kysyin mieheltäni jälkeinpäin että mikä kommentti tuo oli...hän totesi vain että äitinsä vaan ihannoi niin kovasti lääkäreitä.

Mitä itse ajattelisit tuollaisesta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yhtään mitään. 

Vierailija
2/12 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ollut kommentti vaan kysymys. 

Nimimerkki Jäätävä Kuitti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppia kiinnosti oliko tuttu lääkäri. Asutte varmaan jollakin pikkupaikkakunnalla.

Vierailija
4/12 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla aika huono itsetunto. 

Ihan normaalia keskustelua.

Vierailija
5/12 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, jäikö tällainen pyörimään mieleesi?

Kuinka vaikeaa mahdat elämästäsi tehdä, ihan tyhjästä...

Vierailija
6/12 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä jauhat aapee

Vierailija
7/12 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhohhoo!

Vierailija
8/12 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tiedät, ettei anoppi sinusta erityisemmin välitä, niin miksi tuhlaat vielä energiaasi ja aikaasi tällaisten juttujen miettimiseen? Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
9/12 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas ihmisellä olemattomat murheet.

Vierailija
10/12 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi anopin pitäisi kysyä lapsia koskevista asioista sinulta? Ehkä hän oli itse käynyt juuri terveyskeskuksessa, kuullut odotustilassa kauhisteluja tai kehuja neuvolalääkäristä ja nyt halusi varmistaa, onko se juuri sama lääkäri, joka teki lapsestanne alustavan ADHD-pohdinnan.

Vierailija
11/12 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah. En nyt tiedostanut Ap, mikä oli ongelmasi. Tai korjaan:  Mitä ihmettä miehesi olisi sitten pitänyt vastata / sanoa tuossa tilanteessa. - Jättää mainitsematta,että äitinsä ihannoi lääkäreitä? - Koska sinä koet, että anoppisi ei ihannoi sinun edustamasi alan ihmisiä samalla tavoin, vaikka, niin toivoisit. Tai sanoa nyt ainakin, että "lääkäri Sanna" ei ole läheskään yhtä kaunis ja viehättävän oloinen kuin sinä, niinpä ei vaihtaisi sinua häneen vaikka miten hän olisi lääkär ja sinä et.

Sinkkumies

Vierailija
12/12 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solla on ikävä anopin