Onko kenenkään muun mielestä Samu Haber epämiellyttävä?
Siinä tyypissä on aina ollut jotain, mikä nostaa karvat pystyyn. En luottas.
Kommentit (69)
Eikö sen kaveri pitänyt niitä musaleirejä, jossa vähän pedoiltiin myös. Hän ei tosin ole kaiketi pedari, mutta ihme hiiren näköinen kyllä
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:22"]
Eikö sen kaveri pitänyt niitä musaleirejä, jossa vähän pedoiltiin myös. Hän ei tosin ole kaiketi pedari, mutta ihme hiiren näköinen kyllä
[/quote]
En tiedä leireistä. Ainakin se on yhdistetty tuomittuun pedariin,toiseen laulajaan. Hyi.
Vastenmielisen oloinen ollut musta aina, en edes tiedä miksi. Omahyväinen?
Omahyväinen ja luulee olevansa kaikkien yläpuolella, tosin mitään syytä hällä ei ole kyllä luulla näin?
Bändi ei menestynyt, ei tietenkään kun lauleskelee surkeita biiseja kera kunnon rallienglannin. Ulkonäkö ei iske naisiin ollenkaan ja kaikenlisäksi jäänyt kiinni rikollisuuksista vai muistelenko väärin?
jep, samaa mieltä. Lisäksi olen kuullut sellaisia juttuja bändin Saksan kiertueilta että huhhuh, sikamaisempaa menoa en osaa kuvitella. Tiedä sitten ovatko jutut miten totta.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:38"]jep, samaa mieltä. Lisäksi olen kuullut sellaisia juttuja bändin Saksan kiertueilta että huhhuh, sikamaisempaa menoa en osaa kuvitella. Tiedä sitten ovatko jutut miten totta.
[/quote]
Kerro lisää?!
Ja kuka toinen laulaja, pedari???
Jep, tosi ällö ja limainen kaveri.
Ja mistähän lähtien 18-19 vuotias on ollut teinityttö? Eikös teinit ole 13-17 vuotiaita?
Se parin tunnin lento kun jouduin istumaan kyseisen miehen lähellä oli tuskaa. Ihan hirvee ADHD-vire päällä koko lennon. Lennolla en tiennyt kuka se oli, mutta mieheni valaisi minua lennon jälkeen. (Ihmettelin siis lennon jälkeen miten joku voi olla niin levoton)
Lennän paljon ja vastaavankaltaisia tapauksia tulee harvoin vastaan ja silloinkin ne on aina alle 10-vuotiaita lapsia.
Oli ainakin vanhoissa haatatteluissa omahyväisen limainen. Vaikutti henkisesti pinnalliselta ja tyhjältä. Kehuskeli nuoruuden sikailuilla ja huumemenneisyydellään. Mielestäni on melko epätoivoista identiteetinhakua, jos hengaa jossain huoltiksella hakemassa huomiota ja uhoamassa jalkapallofaneiluillaan.
Nykyään siitä saa vähemmän onton kuvan, mutten tiedä onko bändi oikeasti Suomessa suosittu, jos pari kaupallista kanavaa soittaa yhtä-kahta biisiä. Saksan menstys on tietenkin eri asia, jos ja kun bändi esiintyykin siellä.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:28"]
Ja mistähän lähtien 18-19 vuotias on ollut teinityttö? Eikös teinit ole 13-17 vuotiaita?
[/quote] Kai tää on vitsi? Teini=teen, siis esim nineteen. Joten teini-ikä on 13-19. On aina ollut ja tulee aina olemaankin.
Voice of Germanyn päätähti on ymmärtääkseni tuo Samu. Minun mielestäni hänestä on saanut ihan kivan kuvan sen perusteella. En nyt muuten tunne. Turussa olin katsomassa niiden keikan, siellä bändi ei ehkä oikein osannut nostaa fillistä.... Tiedä, latistiko se sitten tunnelmaa, kun ei kotimaassa vedä yhtä isoja yleisöjä kuin Keski-Euroopassa. Tosin oli se Turun konserttikin loppuunmyyty.
Kolme vuotta sitten ajettiin Tukholmasta Pariisiin ja takaisin. Sunrise Avenuen Hollywood Hills soi silloin kaikkien maiden radiokanavilla. Ajettiin siis Ruotsin, Tanskan, Saksan, Belgian, Alankomaiden, Ranskan, Luxemburgin alueella ja joka maassa ei mennyt pitkään, kun autoradio virittäytyi paikalliselle kanavalle, niin tuo alkoi soida. Teimme reissua lähes 3 vkoa ja joka päivä se kappale soi monta kertaa. Siitä tuli sattumalta siten meidän biisi. Tuon perusteella on siis Keski-Euroopassa varsin suosittu.
Muista, että ennen kuin bändistä tuli suosittu, Samu oli usein Helsingissä yhdessä teinibaarissa (siis jonne pääsi 18v sisään), vaikka itse oli joku 25v. Olin itse juuri täyttänyt 18v ja ihmettelin, että mitä täällä joku reilusti yli kakskymppinen tekee, kun muuten siellä kävi lähes pelkästään 18-19 vuotiaat. Vanhemmat pääs jo muihin paikkoihin, joten harvemmin sinne kukaan vanhempi eksyi. No, motiivia ei oo vaikee arvata... Aina oli jotain teinityttöä vonkaamassa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:30"]
Omahyväinen ja luulee olevansa kaikkien yläpuolella, tosin mitään syytä hällä ei ole kyllä luulla näin?
Bändi ei menestynyt, ei tietenkään kun lauleskelee surkeita biiseja kera kunnon rallienglannin. Ulkonäkö ei iske naisiin ollenkaan ja kaikenlisäksi jäänyt kiinni rikollisuuksista vai muistelenko väärin?
[/quote]
muistelet erittäin väärin, ja pahasti.
mielenkiintoinen väite, että bändi ei menestynyt. Onko tähän joku perustelu olemassa?
Sunrise Avenuen albumi Unholy Ground myi kultaa Saksassa kuukausi julkaisunsa jälkeen ja uusi levy on löytänyt tiensä jo yli 100.000 saksalaisen levyhyllyyn. Julkaisuviikollaan albumilla oli Keski-Euroopassa huikeat listasijoitukset. Saksassa sijoitus oli kolmas sekä Itävallassa ja Sveitsi neljäs. Ensimmäinen singlelohkaisu Lifesaver on ollut syksyn ajan Suomen soitetuimia kappaleita radioissa.
Lisäksi ne veti helmikuussa Saksan-kiertueen, jossa keikat oli 90% loppuunmyytyjä. Keikkapaikat olivat isoja halleja, joihin mahtuu 10 000-16 000 ihmistä.
Bändin jäsenet ovat lopettaneet muiden töiden teon jo pari vuotta sitten, siis kaikki elävät Sunkkareilla.
Samu on oikeasti mukava ihminen, eikä yhtään koppava tai omahyväinen. Tunnen henkilökohtaisesti.
voi, nyyh, kyllä samu menettää yöunensa nyt