Vierailija

Ei kellään muulla voi olla yhtä ihanaa. Aamulla kuuntelin, kuinka se jutteli mun lapsilleni; annetaan äitin nukkua, se on väsynyt, koitti keksiä tekemistä ja laittoi aamupalaa. Hymyilin sängyssä ja ajattelin, että tosta mä pidän kyllä kiinni ja kovaa. Yöllä se oli harrastanut mun kanssani seksiä aamuyöhön, illaksi hakenut ihanaa ruokaa ja viiniä. 

Olen miettinyt, että mitä niin hyvää mä olen tehnyt, että olen ansainnut tämän onnen. Ajatuskin miehestä saa mut melkein halkeamaan. Voih ja oih. Kiitos, että sain kertoa teille. 

• ylös 28
  • alas 7

Sivut

Kommentit (45)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei kellään muulla voi olla yhtä ihanaa. Aamulla kuuntelin, kuinka se jutteli mun lapsilleni; annetaan äitin nukkua, se on väsynyt, koitti keksiä tekemistä ja laittoi aamupalaa. Hymyilin sängyssä ja ajattelin, että tosta mä pidän kyllä kiinni ja kovaa. Yöllä se oli harrastanut mun kanssani seksiä aamuyöhön, illaksi hakenut ihanaa ruokaa ja viiniä. 

Olen miettinyt, että mitä niin hyvää mä olen tehnyt, että olen ansainnut tämän onnen. Ajatuskin miehestä saa mut melkein halkeamaan. Voih ja oih. Kiitos, että sain kertoa teille. 

Ja sit sä heräsit...

Mullapas on maailman ihanin mies. Se pakkasi meidän neljä pientä mukulaa iltapäivällä autoon ja lähti isälleen. Tulevat vasta sunnuntaina takaisin. Ja miksi mä jäin yksin (koirien kans) kotiin? Töissä, töissä... iltavuoro ja pari yövuoroa. Pari viikkoa sitten pääsiäisenä olivat papalla pari yötä. Ja minä piskien kanssa kotona, ja töissä. Jatkuvan vuorotyön "iloja".

Palasin töihin pari kuukautta sitten, ja mulla siis vuorotyö. Ja miehellä pysyy hyvin hanskassa neljä lasta ja pari koiraa, pesee pyykkiä, imuroi, luutaa, laittaa ruokaakin tarvittaessa (ja tekee parhaat pitsat), ja tankkaa mun autonkin valmiiksi. Kiittäisin anoppia hyvin opetetusta miehestä, jos anoppiparka hengissä olisi.

Saattaa tietysti olla, että mun pitäis kiittää myös miehen laiskaa ja nuivaluonteista eksää...

Muistan kyllä kertoa. Ihan rehellisesti, en olisi uskonut löytäväni tällaista miestä ikinä. Kaiken sen päälle, että se on kiltti ja ajattelevainen, se on komeakin ja niin niin sexy. Ja pitää mua maailman haluttavampana naisena:). 

Ihanaa, kun muillakin on noin ihania:):) ap

Ihana lukea kehuja, kun tavallisesti naiset vain haukkuvat miehiään! Itsekin olen jotenkin saanut ihanan miehen joka puhuu ja pussaa, osallistuu lasten ja kodin hoitoon. Kahdeksan vuotta yksissä ja rakkaus senkun vahvistuu <3

• ylös 10
  • alas 1

Mun lasten isä oli niin erilainen. Luulin rakastavani melkein 10-vuotta. Sitten tajusin, että en oikeasti rakasta, uskottelen vain itelleni. Erottiin, olin hetken yksin. Ajattelin, että en voi rakastaa. En voi edes. Mulla on lapsia ja ne on ne tärkeimmät. 

Tapasin sitten nykyisen mieheni. Ei mennyr kauaa, kun hguomasin, että se on jotain enemmän myös lapsilleni. He luottavat ja mies suhteutuu heihin niin ihanasti. 

Muutettiin yhteen ja kaikki tuntuu niin oikealta. Elämä tuntuu sadulta, mulla on päässä vaaleanpunaiset lasit. Hymyilen, nauran, kikatan, koko sydämestäni. Annan rakkautta ja saan sitä. Elämä on tässä ja nyt. 

On riitojakin, mutta ne saadaan selvitettyä, puhutaan. Ja taas halataan. 

Kiva lukea, että jollain kahdeksan vuoden jälkeen vielä paranee<3 ap

• ylös 10
  • alas 0

Niin kuinka kauan ap on nyk. miehensä kanssa ollut? Alkuhuuma voi kestää jopa 2 vuotta, mutta katsotaanpa 10 vuoden kuluttua, mitä kuuluu....

Vaimoni rakastaa myös minua. En edes osallistu perheen askareihin, jos osallistun niin siivoan yksin koko asunnon ja teen kaiken. Tätä tapahtuu ehkä kerran vuodessa. En käy säännöllisesti töissäkään, juon päivittäin alkoholia.

Vaimoni silti rakastaa minua vaikka en halua aina harrastaa seksiä hänen kanssaan, kun olen syönyt liikaa. Olemme olleet yhdessä jo yli kymmenen vuottta. En tosin muista tarkalleen, mutta noin osapuilleen. Ihmiset voivat rakastaa toisiaan, vaikkeivat olisikaan toisilleen täydellisiä.

T: 11cm mies

Minulla on samanlainen mies kuin ap:lla :)

Aivan ihana. Toisenlaistakin on kokemusta, onneksi ymmärsin katkaista sen suhteen.

Tänä vuonna vietetään 12-v hääpäivää, joten alkuhuumasta ei enää pitäisi olla kyse ;)

Missä tämän ketjun huutelijat ovat? Uskomatonta tällä palstalla, että saa hehkuttaa onneaan ilman, että av räjähtää "kuitenkin se sua pettää" kommenteista.

Myös yhden ihanan miehen nainen <3.

Pidä siitä kiinni! Nauti! Kumpa olisin saanut jotain vastaavaa mutta ei, ei seksiä, ei unta, ei mitään.

Mun mies on tällä hetkellä täys persreikä helvetti sentään.. Sai jonkun vammakohtsuksen ja hyvänä vitsinä heitti mua leivän käntyllä silmään.. Nyt se nukkuu tossa vieressä onnellisena eikä pyytänyt anteeksi. -,- hevonvitun miehet....

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.