Olen entinen trolli, haluatko kysyä jotain?
Maailma on täynnä kysymyksiä ja nyt saatte niihin vastauksen. Antakaa palaa.
Kommentit (10)
entinen trolli:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
No jatketaan sittenkin.
Käyn töissä ja minulla on lapsia, joten siihen se aika menee pitkälle. Tosin olen ollut trolli myös samassa elämäntilanteessa, joten kyse ei ole ollut epätoivoisesta työttömästä trollaamassa. En ole koskaan trollannut 24/7, vaan sillon kun käyn somessa tai nettipalstoilla.
10 viestiä sekunnissa tänne. Montako muille palstoille?
Et tainnut saada munaa edes vappuna.
Luulen että täällä on muitakin trolleja. Ja huomatkaa että olen ENTINEN trolli. Tänään en ole trollannut, enkä eilen jne.
Mutta on tämä rasittavaa päivystää täällä. Hankkikaa tekin elämä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:44"]
Luulen että täällä on muitakin trolleja. Ja huomatkaa että olen ENTINEN trolli. Tänään en ole trollannut, enkä eilen jne.
[/quote]
Ei pysty kun sä veit viimeisen. Ja miten niin et ole tänään trollannut, juurihan teit sen tässäkin ketjussa. Trolololllll. Facepalm.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:44"]
[/quote]
Olen aina pitänyt trolleja alemmuuskompleksisina., vähän samaan tyyliin kuin ne ihmiset jotka näytön paikan tullen lyövät koko homman leikiksi kun eivät uskalla tosissaan yrittää. Olenko oikeassa?
Aika loppui, eikä kukaan kysynyt mitään. Enään en vastaa kysymyksiin.