Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Olitko juovuksissa kun menetit neitsyytesi?

Vierailija
01.05.2014 |

Suosittelisitko samaa omalle jälkikasvulle?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut. Muutenkin känniseksi on yleensä tosi huonolaatuista. Itselläni ainakin on vaikeuksia laueta humalassa, kun on jotenkin turtunut.

Vierailija
2/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tarkoittaa assburger?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että assburgerilla tarkoitetaan Aspergerin oireyhtymää. 

En ollut humalassa, en ollut koskaan edes maistanut alkoholia vielä silloin, olin 14. Olin seurustellut poikaystäväni kanssa vuoden ennen sitä. Ei ollut muistaakseni kovin kummoista, mutta oli varmasti parempi tapa menettää neitsyys ku humalassa jonku tuntemattoman kanssa :-) Toivoisin että lapseni odottaisivat vähän kauemmin kuin minä mutta muuten kyllä suosittelisin.

Vierailija
4/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut selvinpäin. En todellakaan suosittele sitä kenellekkään mutta kukin tekee miten tykkää.

Vierailija
5/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Todella. En ehkä suosittelisi, muttei nyt pahemmin harmitakaan.

Vierailija
6/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jonkin verran kännissä. Neitsyyden menetys tapahtui mökkibileissä parin kuukauden seurustelun jälkeen. Sähläämistähän se oli, mutta en tiedä, minkä verran vähemmän sähläystä olisi ollut, jos oltais oltu selvin päin, kun oli eka kerta kummallekin. 

Vierailija
7/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan

Vierailija
8/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seurustellut muutaman kuukauden ja antauduin sitten ihan selvinpäin, ajattelin kyllä että tämä ei ole se oikea mutta menkööt nyt neitsyys ja olin melkein 22 vee.

Vierailija
9/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut (19v) ja suosittelen kaikille.

Vierailija
10/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ollut. Olin 22v ja ihan selvinpäin tapasin erään miehen, netissä tutustuttiin. Seksisuhteena se pysy mut useemman kuukauden kesti ja hauskaa oli.

Vierailija
11/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No En!!

Vierailija
12/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut. Suosittelen samaa kenelle tahansa.

Vierailija
13/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut. Ja ehdottomasti selvinpäin ekalla kerralla!

Vierailija
14/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olin yökerhossa josta ensikumppanini pokasin, autolla liikkeellä. Tällainen vähemmän romanttinen tarina, eli olin hyljeksitty ruma tyttö joka en ollut vielä 20-vuotiaaseen mennessä saanut edes pusua, ja päätin että nyt lähtee kyllä neitsyys. Menin kaupungin yökerhoon tarkoituksena ottaa kuka vaan kuka suostuu minua panemaan. Ulkomaalainen vanhempi mies oli innokas joten vein hänet kotiini ja siellä pääsin neitsyydestä. 

En mitenkään kadu sitä että hoisin asian noin, ihan sama minusta. Eikä silläkään kauheasti väliä onko juovuksissa tai ei, kunhan sen verran tolkuissaan on että ehkäisystä huolehtii.

Vierailija
15/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Parempaa muutenkin selvinpäin.

Vierailija
16/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jåå, en suosittele.

Vierailija
17/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut humalassa. Olin 17-vuotias ja olin seurustellut poikaystäväni kanssa melkein 5kk. Vanhempani lähtivät matkoille niin sovimme poikaystävän kanssa että hän tulee meille yöksi. Laitoin vierashuoneen nätiksi, suunnittelin valaistuksen ja kaikki (serkkuni kanssa, hän tulisi valmistelemaan neitsyyden menettämistä kanssani :D). Niinpä vain poikaystävä tuli yöksi ja illalla pienen sohvalla kiehnäilyn päätteeksi siirryimme vierashuoneeseen. Ilta oli ihana. Poikaystävä oli hellä ja suloinen. Vaikka suhde sittemmin meni poikki vähemmän ystävällisissä merkeissä, jäi ekasta kerrasta ihana ja lämmin muisto. Siitä olen eksälleni ikuisesti kiitollinen. Mielestäni ekalla kerralla ei missään nimessä kannata olla humalassa, eikä sitä kannata "hoitaa" epämääräisissä olosuhteissa. Rauhallisuus, turvallisuus ja hyvä olo ovat kaiken a ja o! Ja näitä suosittelisin jälkikasvullenikin.

Vierailija
18/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran. Olin baarissa, enkä odottanut mitään tapahtuvan, mutta päädyinpä sitten sänkyyn saman tiedekunnan jäsenen kanssa. Ja baarissa olin tietysti niinä vuosina ihan hyvissä. Jos jälkikasvu alkaa puuhastella vasta samassa iässä kuin minä, niin osaavat itse miettiä humalatasoaan eikä sillä edes niin ole väliä siinä vaiheessa.

Vierailija
19/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvin päin olin, ei mulla olisi ollut edes rahaa alkoholiin. Mutta muuten oli kyllä sellainen kokemus etten suosittele (täysin väärä tyyppi).

Vierailija
20/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kauheessa kännissä ja oksentanu hetki aikasemmin. Silti tosi hyvä kokemus enkä kadu mitään. Kyllähän se alkoholi rauhottaa ja rentouttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän