Ihanaa, kitukuuri on tuottanut tulosta!
Olen nyt puolen vuoden ajan laihdutellut ylimääräisiä kiloja pois, ja kävin tänään vaalla; 57kg! Jippiii! Olen siis laihtunut 13 kiloa. :) Kuurini koostui 900 kcal päivittäin, ja runsaasta liikunnasta ja vedenjuonnista. Ärsyttää,kun ihmiset väittää, että kitukuureilla ei muka laihdu. Olen joko-tai ihminen ja siksi päätin laihdutella minimikalorella. Pituutta 173 cm. Onko joku ollut kitukuurilla fitnessvouhotuksen vastapainoksi?
Kommentit (4)
Ootko sä pro-ana? Miks kiusaat ittees?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 13:31"]Ootko sä pro-ana? Miks kiusaat ittees?
[/quote
En oo anailia, mut tää tuntu hyvältä vaihtoehdolta + saan tyydytystä siitä, et on nälkä.
Ap
Tietenkin kitukuurilla laihtuu, laihtuivathan ihmiset keskitysleireilläkin. Mutta kitukuurilla suurempi prosentti lähtee lihaksista, verrattuna järkevään ja hitaaseen laihduttamiseen jonka tarkoituksena on saada rasvaprosenttia alemmas. Kitukuurin tuloksena on laiha läski = olento, jonka keho koostuu luusta, nahasta ja rasvasta.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 13:19"]Olen nyt puolen vuoden ajan laihdutellut ylimääräisiä kiloja pois, ja kävin tänään vaalla; 57kg! Jippiii! Olen siis laihtunut 13 kiloa. :) Kuurini koostui 900 kcal päivittäin, ja runsaasta liikunnasta ja vedenjuonnista. Ärsyttää,kun ihmiset väittää, että kitukuureilla ei muka laihdu. Olen joko-tai ihminen ja siksi päätin laihdutella minimikalorella. Pituutta 173 cm. Onko joku ollut kitukuurilla fitnessvouhotuksen vastapainoksi?
[/quote
Onnee, kun oot onnistunut.