Argh, mies syö keittiössä munkkia kahvin kera ja mä kuulen..
Kommentit (39)
Ukolla on varmaan nenä tukossa siitepölyn takia ja pakko mossuttaa ja hengittää suun kautta.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 12:31"]
Mun mies on kanssa samanlainen äänitehostesyöjä. Erityisesti makeat syötävät pitää mässyttää. Osanottoni :)
[/quote]
Mieheni oli loukkaantuneen näköinen kun pyysin häntä syömään pienemmällä volyymilla. Hän sitten osoitti mieltään ja nukahti Suomi-Venäjä jääkiekkomatsikoosteen aikana.
EROTKAA JUMALAUTA JOS OTTAA NOIN KOVILLE. Mutta ei, kun se on niin nautinnollista valittaa.
Jos aikuinen ihminen ei osaa syödä suu kiinni, maiskuttamatta, niin puutoksia löytyy varmaan muistakin käytöstavoissa...
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 12:48"]
Onko vähän vitun turha elämä kun valitat tuollaisesta asiasta internetissä?
[/quote]
noniin Jonne, takasin ylilaudalle.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 06:31"]
EROTKAA JUMALAUTA JOS OTTAA NOIN KOVILLE. Mutta ei, kun se on niin nautinnollista valittaa.
[/quote]
Huumori, anyone?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 06:31"]
[/quote]
Huumori, anyone?
[/quote]
Mä ainakin nauroin vedet silmissä!!!! :`D
Mun miehen veli mässyttää suu auki karkkia, silmät sirrillään. Hyi helvetti. Sit sen vaimo rouskuttaa sipsejä ja lopussa kun sipsi on mössöä suussa, tekee pari maiskutusääntä.
Ovat ansainneet toisensa.
Mä en pysty katsomaan leffaa näiden henkilöiden kanssa.
Mä inhoan niin myös suu auki moussuttajia. Musta on niin ihana katsoa siinä vastapäätä, miten se ruoka jauhautuu vetiseksi mössyksi siinä silmieni edessä ja parhaimmillaan ruuan palasia lentelee omalle lautselleni tai vaihtoehtoisesti päälle. Inhoan myös niitä jumalattomia äänitehosteita. On se kumma, jos ei aikuinen ihminen osaa pitää turpaansa kiinni kun syö
Hik....pruts.....RRRRÖÖÖÖÖÖÖÖYYYYYYYH!!!!!
Maiskuttaako mies vain kotona vai myös työpaikalla ja ravintoloissa? Itselleni ainakin olisi kamala häpeä, jos porsastelisi tuolla tavalla myös työpaikalla.
Oujee mitkä jutut c moon ladyes.. munkki on just jees ja kahvinkaa parasta..
Mussun mussun.....slurp slurp....RRRRRÖÖÖÖÖÖÖYYYYYHHHH!!!!!!!.... slurp slurp....maiskuti maiskuti.......PIUUUUUUU (pieru).....hauks....namsnams.....slupsslups (vielä sokerinmurut suun ympäriltä)....ryystryyst....RRRRRÖÖÖÖÖÖYYYYYHHHH!!!!!... PrUUUUUT (isompi pieru)......AAAAAAAAHHHH......KROOOOOH... PYYYYYH.....KROOOOOH....PYYH...
Kohta kuuluu vessasta "psiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih......lorinlorinlorinlorinlorin...."
.
(Itseäni kahvi ainakin pissattaa ;-) )
Mun mies on kanssa samanlainen äänitehostesyöjä. Erityisesti makeat syötävät pitää mässyttää. Osanottoni :)
Onko kova krapula kun pienet äänet häiritsee?
Siis ei oo krapula- onneksi. Mutta mies on todella äänitehostesyöjä (kiitos tästä termistä) ja mulla ilmeisen hyvä kuulo. Oikeesti, kuulin jopa sokerin ratinan hampaissa... Se pureksinnan ääni - eeeeeiiih!!!!
Ap
Onko vähän vitun turha elämä kun valitat tuollaisesta asiasta internetissä?
riippuu siitäkin kuinka kaukana ne ovat toisistaan ja onko seiniä välissä.
Jeps ja reps kops. :`D