Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita siitepölyn kourissa?

Vierailija
01.05.2014 |

Kamala kevät! Silmät ja nenä vuotaa ja pärskiminen ei meinaa loppua millään. Milloin tämä menee ohi? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymys muille allergikoille, miten hoidatte siitepölyallergiaa? Onko joku testannut suolahuonetta?

Vierailija
2/11 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä helvettiä! Mieidän lohdukkeeksi on ennustettu, että poikkeiksellisen pitkä on siitepölykausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:12"]

Ja kysymys muille allergikoille, miten hoidatte siitepölyallergiaa? Onko joku testannut suolahuonetta?

[/quote]

En ole testannyt suolahuonetta, mutta nenäkannun ostin juuri, sillä imetän, enkä voi ottaa antihistamiineja imetyksen takia.  Nyt muutaman päivän olen sitä käyttänyt, ja tuntuu oikeasti toimivan ainakin minulla! Tosin olen ollut lähinnä sisätiloissa ja meillä on ilmanputsari myös, mutta esimerkiksi 2010 ja 2012 pahimpina päivinä henkeä ahdisti lääkityksestä huolimatta, nyt taas ei. 

Vierailija
4/11 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ero näillä on? muukuin otto tapa?

http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/0437427/SubProducts/437427

http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/0008673/SubProducts/008673

ja lomudal silmä tipat

miksi autolla ajaessa silmät alkavat kutiamaan? sitä ennen olen ollut kauan ulkona ja vähän aikaa sisällä.

Vierailija
5/11 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 01:02"]miksi autolla ajaessa silmät alkavat kutiamaan? sitä ennen olen ollut kauan ulkona ja vähän aikaa sisällä.

[/quote]

Voisko olla, että auton tuulettimet on täynnä siitepölyä, ja ne sit puhaltaa ne suoraan päällesi kun käynnistää auton?

Nenäkannua minäkin suosittelen.

Vierailija
6/11 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

peskää hiuksia ahkerasti. Hiuksissa kulkeutuu siitepölyä.

Vierailija
7/11 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia annoksia antihistamiinia uskaltaa ottaa? olen nyt syönyt iltaa vasten 10 mg xyzalia

Vierailija
8/11 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi vasta pari päivää sitten oireet kunnolla. Nenä vuotaa, aivastelen jatkuvasti ja henkeä ahdistaa. Mutta mun mielestä nyt on ollut poikkeuksellisen helppo kevät! Normaalisti olen joutunut hakemaan astmapiipunkin huhtikuussa ja vahvat reseptilääkkeet, eikä silti ole pystynyt olemaan ulkona. Nyt aloin vasta toissapäivänä ottamaan pelkkiä kaupan reseptivapaita antihistamiineja.

Ei kannata tuulettaa päivisin. Mulla on ikkunat auki yöllä, kun en pysty kovin lämpöisessä nukkumaan ja happi loppuu jos on vuorokaudenkin tuulettamatta. Mutta siitepölypitoisuudet laskee iltaisin.

Hankkikaa ehdottomasti reseptit lääkkeisiinne! Tulee tosi paljon halvemmaksi, vaikka käyttäisitte reseptivapaita lääkkeitä.

Vierailija
9/11 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 09:44"]

millaisia annoksia antihistamiinia uskaltaa ottaa? olen nyt syönyt iltaa vasten 10 mg xyzalia

[/quote]
Ei niitä kannata vetää yli normiannoksen, koska vaikutus ei juurikaan muutu vaikka söisit kymmenen. Ehkä väsyttäisi vaan. Jos ei normiannostus tunnu helpottavan, kannattaa mennä lääkäriin niin saat vahvemmat ja toimivammat lääkkeet.

Vierailija
10/11 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:12"]

[/quote]

En ole testannyt suolahuonetta, mutta nenäkannun ostin juuri, sillä imetän, enkä voi ottaa antihistamiineja imetyksen takia.  Nyt muutaman päivän olen sitä käyttänyt, ja tuntuu oikeasti toimivan ainakin minulla! Tosin olen ollut lähinnä sisätiloissa ja meillä on ilmanputsari myös, mutta esimerkiksi 2010 ja 2012 pahimpina päivinä henkeä ahdisti lääkityksestä huolimatta, nyt taas ei. 

[/quote] Minulle neuvolalääkäri sanoi että Cetirizin Ratiopharm on turvallinen sekä raskausaikana että imetysaikana.

Vierailija
11/11 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä Lecrolyn-silmätipat, Cetirizin, Duact ja Ventolise-diskus. 
Jotain tujumpaa pitäisi varmaan hakea, kun tuo Ventoline-annostus on 1-6x päivässä, ja on kyllä pakko imeä sitä paljon tiuhempaan tahtiin...
En voi edes nauraa ilman että yskittää nii paljon etti melkein pysty hengittämäänkään =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan