Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Trina/Trida/Frida?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tykännyt siitä jo pitkään.

Trina ja Trida eivät oikein iske, jotenkin niin ... norjalaisia.

Vierailija
2/9 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trinakin menettelee, vaikka - kuten edellinen sanoi - on kovin norjalainen. Ja minusta... lyhenne jostain pidemmästä (esim. Katrina).

Tridaa en nimenä/nimeksi tunne. Hieman outo ja vaikea. Juurikin Trinan ja Fridan yhteensulauma, eikä erityisen onnistunut. En pidä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikkaita kuin kevättuuli !

Trida, upea!

Kaikki nämä minun makuuni.

Vierailija
4/9 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kova Tr- ja Fr-alku ei miellytä minun korvaani ja jotenkin se on vähän vaikea sanoakin. Jos olisi pakko valita näistä joku, valitsisin Trinan. Sinänsä nimistä ei tule negatiivisia mielikuvia (paitsi Frida Kahlo) ja ne ovat harvinaisia, mikä on plussaa.

Vierailija
5/9 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole minulle millään muodoin negatiivinen mielikuva. Itse pidän rohkeaa ja luovan elämän elänyttä naista positiivisena esikuvana tämänkin päivän Fridoille.

-Makuasia.

Vierailija
6/9 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Tridasta en pidä. Jotenkin tuntuu huonosti sopivan kovaT (ja R) ja pehmeä D samaan pakettiin.

Vierailija
7/9 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa tuleekin esille mielipiteeni lyhykäisyydessään.

Frida siis miellyttää korvaani, joskin se on melko ruotsinkielinen olemukseltaan ja voi siten tuottaa ongelmia täysin suomenkieliselle tytölle.

Trina on ihan ok, näin ruotsinkielisenä mulle tulee mieleen tryne eli kärsä... ;D Trinen tunnistaisin heti nimeksi, mm. keihäänheittäjä Trine Hattestad.

Trida on sen sijaan turhan outo. Nimen suurin ongelma on samankaltaisuus Fridan kanssa sekä lausunnaltaan että ulkonäöltään, sillä T ja F-kirjaimet muistuttavat kovasti toisiaan. Trida-tyttö olisi takuulla Frida joka paikassa.

Vierailija
8/9 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös Freia on kaunis fr-alkuinen nimi

noista ehdotetuista tr-alkuisista en syty, sen sijaan poikien puolella pidän Tristan- nimestä tosi paljon

Vierailija
9/9 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frida tuntuu jotenkin tukkoiselta.

Friida on minusta raikkampi.

Triinu on myös nimi, ainakin Virossa (40n, Suomessa).

Trine (Hattestad) tuntuu norjalaiselta, mutta Trina sopii hyvin suomalaiseen suuhun. Vaaleaveriköltä kyllä kuullostaa. :)

Tiesitkö että Trida-nimellä ei ole Suomessa kastettu ollenkaan. (uniikki) Tosin kuullostaa ihan " nimeltä" .

Trina Sarlotta -olisi tosi kiva!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän