Nimi Oliverin pikkusiskolle
Haluaisin tytölle hieman erikoisemman, kauniin, Oliverin kanssa sointuvan nimen, kuitenkin eri kirjaimella alkavan. Itse tykkään Adalminasta ja Sofiasta, mies ei tosin lämmennyt. Ehdotuksia otetaan vastaan!
Kommentit (60)
Kyyhkyläinen
Kotivalo
Odette
Pulmu
Jelmiina
Hemulia
Servietta
Merkka
Lupiinia
Hammaskeiju
Fariinia
Ohdalia
Enniina
Roijastiina
Elmeria
Sisilia
Oonamerja
Valkyria
Domeliana
Ottelia
Katiliisukka
Sharonia
Herbiina
Jaanamaija
Oivatar
Tytteli
Amsterdamia
Rauha-Naima
Milja
Pyydättehän sitten minut kummiksi, jos otatte jonkin keksimistäni nimistä!
Oliver ja Aura
Oliver ja Aviana
Oliver ja Amila
Oliver ja Ines
Oliver ja Elma
Oliver ja Amanda
Oliver ja Elvi
Oliver ja Essi
Oliver ja Emilié
Oliver ja Avessa
Oliver ja Annabelle
Oliver ja Amelié
Oliver ja Ulpukka
Oliver ja Usma
Oliver ja Uino
Oliver ja Iris
Oliver ja Indina
Oliver ja Adele
Oliver ja Isabel
Oliver ja Isdora
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:25"]
Hyvä lista 20! :DD
[/quote]
Kiitos! Olen varmaan siitä tyypillinen av-mamma, että on aina kiva päästä käyttämään aivojaan näissä nimienkeksimisketjuissa. Parhaimpia en tietenkään kerro. :D Tosin omia lapsia minulla ei ole eikä taida enää tullakaan. -20
se on hauskaa kun mitä sossupummimmat ääliöt yrittää antaa mahdollisimman ''aatelisia'' nimiä tienesteilleen
OLIVER ja URIEL sopisi hyvin yhteen. saa käyttää!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:43"]
se on hauskaa kun mitä sossupummimmat ääliöt yrittää antaa mahdollisimman ''aatelisia'' nimiä tienesteilleen
[/quote]
Tuo oli vähän rumasti sanottu, vaikka samaa ilmiötä olen naureskellut minäkin. Jos minulla olisi lapsia, niin niiden nimet olisivat tyyppiä Leena tai Mikko eli mahdollisimman tavallista ja perinteistä. Ei mitään Ada Camilla-Mimosaa tai Nico-Veetua.
Juuli/a
Irene
Vilhelmiina
Selena
Rosalia
Rebekka
Adeliina
Eerika, Melissa tai Alissa sopisi kivasti. Kommentoisitko ap tosissaan annettuja ehdotuksia, niin saisi tietää, mitä olet mieltä ja voisi ehdottaa lisää.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 23:08"]
Itse tykkään Adalminasta ja Sofiasta, mies ei tosin lämmennyt. Ehdotuksia otetaan vastaan!
[/quote]
Nuo on Bloginimiä....
Puliveivari sopisi pikkuveljelle. Miten olisi Halivera?