Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies esti Whatsapissa

Vierailija
11.12.2020 |

Koska en suostunut lähettämään alastonkuvaa, jota se kinui viimeiset 4kk.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitutusta vain kyse

Ap

Vierailija
2/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettet lähettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
4/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään ei estänyt kuvan lähettämisen jälkeen joten pisteet sulle.

Vierailija
5/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hullu voi olla, jos ei yksi ei-vastaus riitä? Tosiaanko jaksoi painostaa sua noin monta kuukautta? Huh mikä sekopää.

Vierailija
6/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sua nyt kaduttaa ettet lähettänyt?

Vierailija
7/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laisinkaan. Viimeisissä viesteissä vaan lyttäsi mua miten ”hyödytön” olen kun en halua laittaa sille mun alastonkuvia. Sillä oli vielä kauhea tarve todistella miten se ei oo kiinnostunut musta pätkääkään ja laitto vielä näyttökuvankin mulle ”poistin numerosi kun oot täysin hyödytön” jne. Estin takaisin enkä koskaan poista estoa. Luulee olevansa joku lahja naisille.

Ap

Vierailija
8/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei laisinkaan. Viimeisissä viesteissä vaan lyttäsi mua miten ”hyödytön” olen kun en halua laittaa sille mun alastonkuvia. Sillä oli vielä kauhea tarve todistella miten se ei oo kiinnostunut musta pätkääkään ja laitto vielä näyttökuvankin mulle ”poistin numerosi kun oot täysin hyödytön” jne. Estin takaisin enkä koskaan poista estoa. Luulee olevansa joku lahja naisille.

Ap

Tulit sitten tänne kertomaan 🙄

Vierailija
9/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse varmaan (nakukuvaa pyytäessään) lähettänyt sille netistä jonkun randomin nakukuvan jossa on joku "hieman erikoisemman" näköinen nainen, tosi karvainen tms. fetissikuva. Heti perään olisin laittanut sydämiä ja sormuskuvia 😂

Vierailija
10/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kinui" 🧐

Vierailija
11/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos se ei susta ollut kiinnostunut niin minkä takia ahdistella toista 4 kuukautta? Esti sut tasan siksi, koska kuvitteli pahoittavansa sun mielen. Jotain vallankäyttöä toi on.

Vierailija
12/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitä käyttö -ja hyöty miehiä riittää. Nainen joka ei tee kuten he käskee on rikki ja käyttökelvoton. 

Vierailija
13/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
14/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sitten.

Tuollaistako muka suret ap,  kaverihan oli aivan kaheli tyyppi.

Keräili vain alostomista naisista kuvakokoelmaa itselleen.

Et varmasti ollut ainoa, joka tuollaisen kuvan kieltäytyi lähettämästä.

Ja kuka tietää, missä päin nettiä olisit sen oman alastonkuvasi jossain vaiheessa nähnyt.

Vierailija
15/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos se ei susta ollut kiinnostunut niin minkä takia ahdistella toista 4 kuukautta? Esti sut tasan siksi, koska kuvitteli pahoittavansa sun mielen. Jotain vallankäyttöä toi on.

Onhan se. Yrittää tehdä itsestään vaikeasti tavoiteltavaa. Tietysti poistaa blokin kun on valmis korjaamaan epätoivoisen ap:n pillukuvien kanssa :D 

Vierailija
16/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse jokasesta alotuksesta suuttua. Oli tylsää ja halusin nähdä onko muilla samantyyppisiä kokemuksia.. miksi täällä suututaan kaikesta? Mitä aloituksia täällä saa sitten edes laittaa? Aina joku suuttuu.

Ap

17/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä viestittelit miehen kanssa 4 kk?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
18/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Miksi ihmeessä viestittelit miehen kanssa 4 kk?

Oli meillä kivojakin juttutuokioita ja lisäksi minä en ainuttakaan kertaa tehnyt aloitetta viestittelyssä. En tykkää ignooraa ihmisiä.

Ap

Vierailija
19/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et estänyt häntä jo aiemmin?

Vierailija
20/27 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvitse jokasesta alotuksesta suuttua. Oli tylsää ja halusin nähdä onko muilla samantyyppisiä kokemuksia.. miksi täällä suututaan kaikesta? Mitä aloituksia täällä saa sitten edes laittaa? Aina joku suuttuu.

Ap

Alastonkuvia pyytävät luuserit suuttuu. Astuit niiden varpaille.