Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni herää vasta nyt laihduttamaan kesäkuntoon itseään??

Vierailija
30.04.2014 |

Kesäkuntoon-projektihan pitäisi alottaa edellisenä syksynä tai viimestään tammikuussa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä väliä sillä on milloin aloittaa, pääasia, että aloittaa.

Vierailija
2/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos jonkun viikon jaksaa kun on kuitenkin rakkaudeton ja seksitön kesä edessä.

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että kaikki nyt kuntokuurille alkavat ovat yksinäisiä ja sinkkuja? Hah haa!

Vierailija
4/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itsellä on "vain" 5 kiloa pudotettavaa, sitä on ollut helppo lykätä ja lykätä, kunnes nyt tajunnut että päälle kuukausi tuohon projektiin menee väkisinkin, joten kiire tulee :D

Vierailija
5/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä pointti. Tietenkin tulee nyt vähän kiire, jos pudotettavia kiloja on todella paljon. Itse pidän itseni kunnossa ympäri vuoden. En ymmärrä miksi olla vain kesällä näyttävässä kunnossa?

Vierailija
6/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitettu on jo tammikuussa liikunta ja terveellisesti syöminen ja tulokset näkyy.

Vierailija
7/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:30"]

Ihan hyvä pointti. Tietenkin tulee nyt vähän kiire, jos pudotettavia kiloja on todella paljon. Itse pidän itseni kunnossa ympäri vuoden. En ymmärrä miksi olla vain kesällä näyttävässä kunnossa?

[/quote]

No en minä ainakaan tarkoituksella ole lihonut 5 kiloa :D Että mulla tää ei ole mikään jokavuotuinen projekti. Mutta olen tälläkin hetkellä 164/57, eli en nyt mikään himoläski vaikka tuo 5 kg omaan silmään extraa onkin tullut. Vaatteet päällä näyttää hyvältä, mutta en tässä kunnossa tykkäisiä minimekossa ja shortseissa kesällä kekkuloida :)

Vierailija
8/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:30"]

[/quote]

No en minä ainakaan tarkoituksella ole lihonut 5 kiloa :D Että mulla tää ei ole mikään jokavuotuinen projekti. Mutta olen tälläkin hetkellä 164/57, eli en nyt mikään himoläski vaikka tuo 5 kg omaan silmään extraa onkin tullut. Vaatteet päällä näyttää hyvältä, mutta en tässä kunnossa tykkäisiä minimekossa ja shortseissa kesällä kekkuloida :)

[/quote]

Pyh! Pah! Minusta tuo on juuri sopiva paino sinun pituiselle! :) 

Vierailija
9/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitäs alkaa jättää paksummat takit pois ni tajuaa että onpas se maha kasvanut...

Vierailija
10/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiluokkaisten ongelma tuo lihominen. Antaisitte sitä rahaa köyhille niin ei tarvitsisi lihota. Minä pysyn hoikkana ja nyt ei ole mitään syötävääkään. Viinaa tekisi mieli ja vituttaa tekisi mieli repiä patteri seinästä ja huutaa viinan nimeen.

Taidankin lähteä kaupungille etsimään ilmaista viinaa. Juopot jättää aina juomiaan pitkin kaupunkia ja terasseja. Minä juon muiden viinat. Tyhjään vatsaan kolahtaa parhaiten.

Vierailija
11/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappupiknikin jälkeen vasta ilkeän mennä vaa'alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi