Olen päättänyt poistua palstalta näistä syistä
ihmiset jotka käyttävät sanaa tissittely, tissittely! En koe että olen ihan samalla aaltopituudella ihmisten kanssa jotka myöskään joutuvat pohtimaan imetystä ja yhden oluen juonnin seurauksia.
Ärsyttävät miestensä vainoajat. Annatteko muka miehenne puhua eksälle, öö annan joo. käsittämätöntä miesten rajottamista.
Sitten nämä alotukset; bloggari sarin lihava perse, mitä mieltä? No voi v*****! en kyllä mitään mieltä!
Ja aina on ainakin yksi aloitus mallia "hikoavat aivot, onko lääkäriä paikalla?" No mitä jos menisit ihan oikealle lääkärille, etkä luottaisi av-mamman "tietoon" joka perustuu siihen että hänelläkin oli sama vaiva vuonna 72.
Pahimpia on nää omien ystävien dissaajat! Eilen aloitus oli seuraavanlainen: Kaverini osti pearly bayta:/! Menen ja osta Moettiä kaverillesi jos kiinostaa mitä se frendi sinne suuhunsa lorottelee.
Ja teistä väärin ymmärretyistä ja loukatuista on turha edes puhua...
Ja ah, gallupit. Minkävärinen sukka sinulla on jalassa. mitä!? älkää saastuttako nettiä!
kiitän kuluneista kuukausista. ja päätän viestini kaikkien aikojen kuvaavimpaan aloitus lainaukseen;
"Voiko paahtoleipää syödä paahtamatta"
over and out
Kommentit (7)
Minua ärsyttää eniten ne joita voisi alkaa jo kutsumaan ammatti-mielensäpahoittajiksi. Koko heidän maailma pysähtyy vähintään viikoksi jos työkaverin kiireellinen ja kireä kommentti ollut yhden ainoan kerran tylyn kuuloinen, ja otetaan asia henkilökohtaisesti avataan ketju jossa alkaa kamalan pitkä määkiminen ja sitten kun joku sanoo että olet pelkkä mielensäpahoittaja niin ne pahoittaa siitä vielä enemmän mieltään! Miten tuollaisen kanssa voi oikeasti toimia, oikeassakin elämässä???
Olen päättänyt poistua palstalta niin pitkäksi aikaa kun tämä tekninen vika se pätkäisee kommenttien sanat keskeltä seuraavalle riville!
Sit sä huomaat, että elämä on oudon tyhjää ja palaat maitojunalla.
Mikä siinä on niin vaikeaa olla avaamatta tyhmien viestiketjuja? Itse hyppään yli kaikki, joiden otsikossa mainitaan bloggaajat, läskit, kakka, persepanot, sota tulee jne.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 14:48"]
Luppaat vaan että poistu. Vapun jälkeen viimeistään olet täällä taas. Hauskaa vappua
[/quote]
Voi ei!! Saatat olla oikeassa:DDD Oikeasti voisin lisätä aloitukseen sen, että kun täällä roikkuu ei saa mitään muuta aikaiseksi. Kiharrin on käynyt kuumana jo tunnin veran ja minä tyttö istun palstailemassa, alko menee kiinni ja mitään ei tapahdu, vappu alkaa ja mä kökötän lukemassa miten joku kiihottuu naisen lyömisestä.. Palstalla roikkuminen tuhoaa aivot!!! Vieroituksen aloitan tänään.
Hyvää vappua kaikille!:)
Nää jotkut alotukset ihan uskomattomia.. "Montako hlöä teillä syö 10 kpl nakkipaketista?" Mitä vittua oikeasti! Sitte kaikki mielenkiintoiset keskustelut ilmiannetaan ja poistetaan kun joku ammatti-mielensäpahoittaja loukkaantuu sanasta vittu. Tai kun tappajan kuva ja nimi julkistetaan etenkin jos se on nainen. Todella yksinkertaista porukkaa täällä
Luppaat vaan että poistu. Vapun jälkeen viimeistään olet täällä taas. Hauskaa vappua