Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka ei..

Vierailija
30.07.2006 |

..osaa alkaa nukkumaan jos ei ole oma puoliso vieressä? Tai siis jos puoliso ei ole kotona? Itte täällä silmät ristissä, lapset nukkuneet jo monta tuntia. Mies kaverinsa kanssa reissussa (ei juopottelemassa) ja tulee yöksi kotiin. Väsy on kova mutten osaa alkaa nukkumaan ennen kuin ukkokulta kotona... varmaan vaan tuijottasin kelloradiota koko ajan jos sänkyyn tästä lähtisin..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä koko ajan alitajuisesti odottaa, että kohta se tulee. Jos satun nukahtamaan niin herään pienempäänkin risahdukseen...

Vierailija
2/8 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos jossain muualla niin nukkusin varmasti autuaallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko lähti pelastamaan tien päältä yhtä sukulaista joka oli liikkeellä mein autolla, ja auto hajos kesken matkaa... Pelottaakin vielä et sillekki käy jotain... ja sit vituttaa et joudutaa sitä autoo korjauttaa...

Vierailija
4/8 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietäsin että mies on yön yli jossain (yöpyis siis muualla) mutta kun tiedän että on tulossa yöllä kotio niin ei sitten osaa " rentoutua" ennen kun se avain siihen kotioveen rapsahtaa-- ja sitte tietty mies ihmettelee että miks kukun vielä ylhäällä kun kerrankin saisin nukkua oikeen leveesti...;))

ap

Vierailija
5/8 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä pääsen nukkumaan! ;)))) Öitä teille muillekkin odottelijoille! :)

Vierailija
6/8 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa alkaa nukkumaan jos ei mies ole kotona.

Olen jotenkin pelokas, enkä sammuta edes valoja.

Vierailija
7/8 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi mies oli tullut jo yhden aikoihin kotiin, mutta tuli niin hiljaa etten yläkertaan kuullut tuloa. (Olin käskenyt tulla hiljaa, ja mies todella teki työtä käskettyä.) Hän ei halunnut herättää minua joten jäi sohvalle nukkumaan. Valvoin neljään-viiteen ja aloin olla jo ihan kypsä - missä helkkarissa se äijä viipyy!!! Lopulta lähdin alakertaan - ja siellähän se mies nukkuu täyttä päätä. Ihan turhaan olin odottanut kotiin, kun oli jo tullut aikoja sitten!

Vierailija
8/8 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen että mies tulisi töistä kotiin.. En osaa sanoa, kauan vielä menee. Pahimmillaan tunti tai kolmekin.

Ja mun pitäisi kuitenkin jaksaa herätä lasten kanssa aamulla.

En vaan osaa enkä uskalla mennä nukkumaan ennen kuin mies on kotona

Louise10:

En osaa alkaa nukkumaan jos ei mies ole kotona.

Olen jotenkin pelokas, enkä sammuta edes valoja.