Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ! Saako Lolan mies käydä paneskelemassa ketä vaan? :o

Vierailija
30.04.2014 |

Mitä 7:ssa lukee??

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitäkin haluu panna. Siks Lolakin antanut vapauden käydä muualla, kun tietää ettei kukaan huoli sitä

Vierailija
2/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky, epäsiisti karvanaama-takatukka..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 11:49"]

Kuka sitäkin haluu panna. Siks Lolakin antanut vapauden käydä muualla, kun tietää ettei kukaan huoli sitä

[/quote]

Itse toki olisit pärjännyt kauneuskisoissa paremmin, jopa kansainvälisellä tasolla. Ja kommentistasikin oikein huokuu myös sisäinen kauneus,nam.

Vierailija
4/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:01"]

[/quote]

Itse toki olisit pärjännyt kauneuskisoissa paremmin, jopa kansainvälisellä tasolla. Ja kommentistasikin oikein huokuu myös sisäinen kauneus,nam.

[/quote]

Ai se mieskin on pärjännyt jossain kauneuskisoissa?

Vierailija
5/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 11:49"]

[/quote]

[/quote]

:D nyt puhutaan Lolan MIEHESTÄ!

Vierailija
6/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:01"]

[/quote]

[/quote]

Oli kyse miehestä, ei Lolasta. Vai onko sen mies myös missi?

Vierailija
7/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui miehestä, ei lolasta :D

Vierailija
8/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 11:49"]

[/quote]

[/quote]

Tässähän puhutaan Lolan miehestä eikä Lolasta?

Vierailija
9/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on miehellä vapaa tahto eli saa panna ihan ketä haluaa.

Tietää myös, että jos panee jotain muuta kuin mua, ei sen jälkeen enää pane mua. Mutta lupa ja oikeus on toki panna ketä vaan.

Vierailija
10/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:03"]

[/quote]

[/quote]

Tässähän puhutaan Lolan miehestä eikä Lolasta?

[/quote]

Hahaha :D luinpas huolimattomasti,teen samalla töitä...en aukase seiskaa kun mulle tullu viruksia sieltä.

ruma tai ei se mies sitten mutta kommentti oli silti kurja, en ymmärrä niitä jotka haukkuu nimettömänä toisten ulkonäköa.

Vierailija
11/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuista miestä voi kieltää kuin lasta. Se tekee itse omat päätoksensä ja jos se haluaa panna muita niin sitten se panee kielloista huolimatta. Jutun juju on siinä, ettei se halua.

Vierailija
12/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jotkut ilmeisesti ajattelevat, että mies ei käy panemassa muita, kun siihen anna lupaa, ja vastaavasti että jos antaa luvan, niin sitten automaattisesti käy. Mies on niin kuin naisen käskyläinen, ja tekee sitä mihin nainen antaa luvan....

Joo.

Vierailija
13/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no ei se nyt käskymisestä eikä luvasta kiinni.. Lola on tumma..oisko niin että heillä taustalla on muslimiperinne...se on tavallaan kultturissa että sallitaan miehen mennä...toisalta tunnen monta musliimiperhetta jossa sellainen järjestys ei onnistuisi. Monet miehet ovat niin siistia ja valikoivia ettei noin vaan lähtisi pettämään..sitä paitsi tietävät että vaimoa sattu jos saa tietää. Ei saa yleistä-kaikki ei ole sikolätissä !!!! Toisia naisia ei näköään haittaa...mistä me tiedetään mihiin heidän parisuhde perustuu. Vaikutta kyllä tosissaan alistuneelta ja oma tahto menettäneeltä "somali" vaimolta jolle perinne syövyttii aivoja koska ei usko pystyvän vaikuttamaan tilanteeseen!!! Jeep Lola on psykoosissa. Totisesti oikea musliminainen arvosta itsensa ja hyvä itsetunto on muslimille ykkös asia,ja todellakaan pettämiset ja toisen vaimon hanke monelle on hulluajatus. Niinpä....psykosissa tyttö on...valmiksi jo luovuttanut....mies varmaan pitää häntä tyhmänä...ei avioliitto kestää kauan kun nainen jo valmiiksi luovuttanut asemat ja pitää itse itsensä kynnysmattona!!!

Vierailija
14/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:16"]Jaa no ei se nyt käskymisestä eikä luvasta kiinni.. Lola on tumma..oisko niin että heillä taustalla on muslimiperinne...se on tavallaan kultturissa että sallitaan miehen mennä...toisalta tunnen monta musliimiperhetta jossa sellainen järjestys ei onnistuisi. Monet miehet ovat niin siistia ja valikoivia ettei noin vaan lähtisi pettämään..sitä paitsi tietävät että vaimoa sattu jos saa tietää. Ei saa yleistä-kaikki ei ole sikolätissä !!!! Toisia naisia ei näköään haittaa...mistä me tiedetään mihiin heidän parisuhde perustuu. Vaikutta kyllä tosissaan alistuneelta ja oma tahto menettäneeltä "somali" vaimolta jolle perinne syövyttii aivoja koska ei usko pystyvän vaikuttamaan tilanteeseen!!! Jeep Lola on psykoosissa. Totisesti oikea musliminainen arvosta itsensa ja hyvä itsetunto on muslimille ykkös asia,ja todellakaan pettämiset ja toisen vaimon hanke monelle on hulluajatus. Niinpä....psykosissa tyttö on...valmiksi jo luovuttanut....mies varmaan pitää häntä tyhmänä...ei avioliitto kestää kauan kun nainen jo valmiiksi luovuttanut asemat ja pitää itse itsensä kynnysmattona!!!

[/quote]

En edes jaksanut lukea. Mikä piste-piste-piste huutomerkki huutomerkki vuodatus tämäkin on. Opettele kappalejako.

Vierailija
15/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:16"]Jaa no ei se nyt käskymisestä eikä luvasta kiinni.. Lola on tumma..oisko niin että heillä taustalla on muslimiperinne...se on tavallaan kultturissa että sallitaan miehen mennä...toisalta tunnen monta musliimiperhetta jossa sellainen järjestys ei onnistuisi. Monet miehet ovat niin siistia ja valikoivia ettei noin vaan lähtisi pettämään..sitä paitsi tietävät että vaimoa sattu jos saa tietää. Ei saa yleistä-kaikki ei ole sikolätissä !!!! Toisia naisia ei näköään haittaa...mistä me tiedetään mihiin heidän parisuhde perustuu. Vaikutta kyllä tosissaan alistuneelta ja oma tahto menettäneeltä "somali" vaimolta jolle perinne syövyttii aivoja koska ei usko pystyvän vaikuttamaan tilanteeseen!!! Jeep Lola on psykoosissa. Totisesti oikea musliminainen arvosta itsensa ja hyvä itsetunto on muslimille ykkös asia,ja todellakaan pettämiset ja toisen vaimon hanke monelle on hulluajatus. Niinpä....psykosissa tyttö on...valmiksi jo luovuttanut....mies varmaan pitää häntä tyhmänä...ei avioliitto kestää kauan kun nainen jo valmiiksi luovuttanut asemat ja pitää itse itsensä kynnysmattona!!!

[/quote]

En edes jaksanut lukea. Mikä piste-piste-piste huutomerkki huutomerkki vuodatus tämäkin on. Opettele kappalejako.

Vierailija
16/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin somalin vuodatus tää on?

Vierailija
17/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:16"]

Jaa no ei se nyt käskymisestä eikä luvasta kiinni.. Lola on tumma..oisko niin että heillä taustalla on muslimiperinne...

[/quote]

Hahaha, että ihminen voi olla tyhmä ja ignorantti! :D Lolan äiti on suomalainen ja isä nigerialainen, Lola on kasvanut äitinsä kanssa. Että siinä sulle muslimiperinteitä...

Vierailija
18/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:16"]

Jeep Lola on psykoosissa. Niinpä....psykosissa tyttö on...valmiksi jo luovuttanut....mies varmaan pitää häntä tyhmänä...ei avioliitto kestää kauan kun nainen jo valmiiksi luovuttanut asemat ja pitää itse itsensä kynnysmattona!!!

[/quote]

Kyllä kuule se olet sinä joka olet psykoosissa.

Vierailija
19/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu mikä ketju

Vierailija
20/20 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolan mies on... no sanotaanko vaikka että ei kovin kuuma. Haalea. Viileä. Ei sytytä. Kuka voisi olla kiinnostunut miehestä, joka näyttää Jukka Pojalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi