Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhempien käyttäytyminen

Vierailija
30.04.2014 |

Olisin utelias tietämään, onko kenelläkään muulla samanlaista kuin meidän perheellä. Minä ja mieheni käymme usein auttelemassa isovanhempiamme. Polttopuun tekemistä, ikkunan pesua, hiustenleikkuuta, pikkuremontteja, mitä nyt milloinkin tarvitaan. Isovanhemmilla on muitakin lastenlapsia ja perheellisiä kaikki, kuten minäkin.  Me asumme lähimpänä.

Mua suoraansanottuna ärsyttää, kun kaiken vierailuajan teen työtä mummolassa ja kuuntelen kehuja muista lastenlapsista, kuinka he ovat pärjänneet ja menestyneet hyvin elämässä.  Itse en koskaan saa mitään kiitosta/arvonantoa, vaikka nämä muut eivät edes käy tapaamassa isovanhempiaan kuin ehkä kerran kolmessa vuodessa. Kyllä, olen kateellinen.  Ja totta, olemme kovin tavallisia ihmisiä verrattuna näihin parempiin serkkuihini ja heidän perheisiin. Mutta pärjäämme. Missähän kohtaa on alkanut mennä vikaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ja sun miehellä on yhteiset isovanhemmat? Vai käytte useilla isovanhemmilla ja kaikissa kehutaan muita?

Ongelmana on se, että mummo yrittää epätoivolla keksiä yhteistä puhuttavaa eikä halua puhua pahaa selän takana, joten kehuu sinulle tuttuja ihmisiä. Sinä loukkaannut, koska et tajua, että kyse ei ole sinusta tai serkuista vaan siitä, ettei ole muuta puhuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla