Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mun puhelinlaskuun on joutunut maksullinen soitonsiirto?

Vierailija
29.04.2014 |

Elikkäs Saunalahden liittymä käytössä. Puhelinlasku näyttää muuten ok:lta, mutta mulle on ilmestynyt sinne soitonsiirto 10€!

Mies kyseli oonko soittanu johonki vaihteeseen ja pyytänyt yhdistämään. On sitä mieltä, että olen soittanut johonkin palveluun, joka on asentanut mulle ton soitonsiirron. Muualle palvelunumeroihin en ole soittanut kuin yksityiselle lastenlääkärille, mikä näkyi laskussa. Ja mulla pitäis olla myös palvelunumeroestot päällä? Mulla ei myöskään ole mitään toista numeroa, mihin voisin soitonsiirron laittaa?!

Olenkin soittamassa huomenna Saunalahdelle asiasta, mutta onko täällä kenellekkään käynyt vastaavasti? Tai onko jollakulla tietoa, kuinka näin on päässyt käymään?

Ärsyttää!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko lainannut luuria jollekin tuntemattomille? Takavuosina oli muotia aloittaa lainaluurilla ryhmäpuhelu, joka sitten menee luurin omistajan piikkiin. En sitten tiedä, näkyisikö se "soitonsiirtona" vai ihan vain puheluna, ryhmäpuheluna tms.

Vierailija
2/4 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lainannut kenellekään. Puhelimeni tosin oli tässä kk sisällä huollossa DNA-liikkeessä, mistä olen sen ostanut . Olisiko siellä voinut käydä jotain?

Toisaalta mieheni kävi uusimassa sopimuksen (liittymä on hänen nimissään) että ehkä siellä on käynyt jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitonsiirrolla ei muuten lue mitään päivämäärääkään, milloin se olisi tehty.

Aaargh!

Vierailija
4/4 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan, sauniksella voi ilmestyä kummia seksipuheluitakin laskuun, ja ei auta mikään, siinäs maksat, vaikkei summissa edes minuuttien perusteella ole mitään johdonmukaisuutta, joten luulisi että kiinnostaisi sielläkin päässä onko jotain hämärää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi