Missä iässä teinillesi kasvoi järki päähän?
Missä iässä aloit siis havaitsemaan hänessä aikuisen ajattelutapaa muistuttavia aivotoimintoja?
Kommentit (21)
Jaa-a, 15v asti kotonani on asunut mielestäni harvinaisen fiksu tyttö, sitten jotain tapahtui, enkä tiedä, tuleeko se fiksu vielä sieltä joskus takaisin, toivon kyllä...
Järki siellä on ja on ollut aina, mutta tolkku hiukan katosi 2-3 vuodeksi välillä. Olisiko peräti ihan normaalia ihmisen kehitystä?
Siinä vajaa 13-vuotiaana. Vastaan äitini puolesta, olen siis nyt 16-vuotias. Jotain pientä päähän on kait silti yhä jäänyt, kerta pyörin av:eella :)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:02"]
Mun lapseni ovat aina olleet fiksuja, tulet myös huomaamaan, että suurimmalla osalla vastaajista on näin.
[/quote]
miksi tämä jakaa tekstin eri riveille ja tavuttaa ihan hooposti?
[/quote]
Se on sun laitteesta kiinni. Mulla näkyy normaalisti. Onko sulla joku pikkutabletti?
[/quote] No eipä ole laitteesta kiinni. Ihan tavallisella pöytäkoneella tekee samoin, jakaa tyhmästi.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:37"]
Teininä hänellä on ollut aina järki päässä. En ymmärrä kysymystäsi.
[/quote] Aika hoopo olet jos et ymmärrä kysymystä. Kannattaisko opetella ajattelemaan hieman laajemmin kun vain oman perheen osalta ja kas huomata että meitä on moneksi.
Silloin kun muuttivat pois kotoa. 19v ja 23v.
16 vuotiaana, kun muutti omilleen. 13-15v taisi olla se pahin aika meillä.
Nyt 13-vuotiaana. 11-12 -vuotiaana oli aivan tomppeli. On siis aika lailla etuajassa tullut tuo murkkuikä fyysisine ja henkisine muutoksineen. Toivotaan ettei takautumia tule :D
Mun lapseni ovat aina olleet fiksuja, tulet myös huomaamaan, että suurimmalla osalla vastaajista on näin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:16"]
[/quote]
[/quote]
Se on sun laitteesta kiinni. Mulla näkyy normaalisti. Onko sulla joku pikkutabletti?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:13"]Silloin kun muutti omilleen
[/quote]
näin meilläkin, oli 18v sillon. Asiaa varmasti auttoi myös ihanan ja järkevän tyttöystävän löytyminen
[/quote]näin on
Ei ainakaan vielä. Tällä hetkellä on vitutus ja kyrpä otsassa.
Teininä hänellä on ollut aina järki päässä. En ymmärrä kysymystäsi.
Nyt 18-vuotiaana on vähän aikuisemman oloinen kuin aikaisemmin, tosin ei ole ollut isoja ongelmia aikaisemminkaan, mutta käytös on ollut kiukkuista ja epäkohteliasta. Nyt mukavampi tyyppi :)
up