Mies on mua kohtaan tosi kylmä ja etäinen!
Kommentit (12)
semmosia ne on. ei kannata analysoida liikaa, miehet on paskiaisia ihan perusluonteeltaan. kohta joku kukkahattu tulee sössöttään mutta jätä omaan arvoonsa :D
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:20"]
Mikä sitä vaivaa?
[/quote]
Ring ring
"Ap:n mies"
"Satunnainen Av-palstailija täällä terve"
"No morjens, miten voin auttaa?"
"Kertoisitko, miksi olet niin etäinen Ap:tä kohtaan"
"Häh, miten niin?"
"Tuolla se nyt Av:llä meiltä sitä kyselee ja ajattelin, että paras keino olis kysyä sulta"
"No, en mä kyllä ole huomannu, että olisin mitenkään erilailla käyttäytyny, tässä on nyt vähän aikaa ottanu pattiin, kun Tappara hävis lätkässä ja ManU:kin rämpii valioliigassa, ehkä se näyttää sitten vaimolle etäiseltä"
"Aha, no hyvä ettei mitään isompaa, anna sille kunnon halaus ja kerro kuinka paljon sä välität hänestä tänään illalla"
"Joo, tota täytyy sitä varmaan..."
"eikun teet sen!"
Klik...
sillä on toinen nainen kierroksessa. mököttää, kun ei pääse sinulta salaa naisen luo.
Mulla sama juttu. En ole pusun pusua saanut moneen päivään ja yölläkään ei ota enää kainaloon. Yleensä ollaan halailtu päivälläkin paljon, nyt ei mitään.
Pitäiskö teidän hyvät naiset itsekkin vähän olla aloitteellisia.. Miehetkin haluavat hellyyttä ja huomiota
Onko jatkunut kauan? Voi olla merkki mielenterveysongelmista.
Meillä toi oli merkki toisesta naisesta
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:20"]
Mikä sitä vaivaa?
[/quote]
Sillä on jo uusi vosu katsottuna. Aikoo vaihtaa sinut lennosta siihen.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 17:38"]Pitäiskö teidän hyvät naiset itsekkin vähän olla aloitteellisia.. Miehetkin haluavat hellyyttä ja huomiota
[/quote]Kyllä on kuule kokeiltu, mutta jästipää äijä torjuu kaikki yritykset, joten ei hirveesti enää nappaa, kerjuulla olo.
Luin otsikon "Mies on mua kohtaan tosi kylmä eteinen".
Ei mulla muuta.