Pakko kysyä...mielipiteitä!
Meille on tullut viime aikoina mieheni kanssa riitaa, hän on aloittanut viime kesänä golfin harrastamisen ja hurahtanut siihen ihan täysin. Tiedätte, että golfin peluu vie aikaa todella paljon, useimmiten tyypillinen reissu kestää noin 5 tuntia. No, mies menisi melkein joka päivä suoraan töistä golfaamaan. Ongelmaksi on muodostunut se, että minä en halua hänen olevan joka päivä pois kotoa, kun hänen lapsensa 12-v on meillä. Lapsi on siis joka toinen viikko, eli miehellä on hyvää aikaa kyllä golfata vapaina viikkoinakin. Mielipiteitä? Miksi lapsi on meillä, jos näkee isäänsä vain puoli tuntia ennen nukkumaanmenoa?
Kommentit (11)
Eikö se goffaus ole talvella vähän vaikeampaa? Minä kyllä kummastelisin kovasti golfausta tammikuussa, ihan niin kuin sorsanmetsästystäkin samaan aikana. Muuten ei ole kyllä reilua, jos mies jättää oman lapsensa sinun hoitoosi ja menee silloinkin omiin harrastuksiinsa.
Ei todellakaan ole ok. Ukko pysykööt jokatoinen vko kotona poikansa kans tai poika mukaan
Hänen lapsensa??? Golfaa sitten kun lapsi on äidillään! Huoh noita miehiä...
12-vuotiaatkin voivat suorittaa green cardin ja golfata.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:10"]
Niinpä. Mies vetoaa siihen, että eihän lasta tarvitse enää "hoitaa". Idiootti mies. Ap
[/quote]
Sulla on idiootti mies... minkä se tekee sinusta???
Istuuko se 12-vuotias poika kotona yksinään? Ja vaikka istuukin niin onko kukaan isä tai äiti tuon ikäisten lastensa kanssa koko loppupäivää töistä palattuaan? Tuskin?
Anna äijän golffata... on huonompiakin harrstuksia!
Niinpä. Mies vetoaa siihen, että eihän lasta tarvitse enää "hoitaa". Idiootti mies. Ap
Laita lapsi seuraavan kerran miehen mukaan ja lähde itse vaikka ostoksille.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:16"]Laita lapsi seuraavan kerran miehen mukaan ja lähde itse vaikka ostoksille.
[/quote]
No lapsihan on kyllä yksin kotona, voinhan mä lähteä vaikka ostoksille jos haluan. Miehen mielestä ihan ok olla 3-4 kertaa viikossa (vähintään kuulemma, kun tänään kysyin aikooko jatkaa tätä poissaoloaan koko kesän) vaikka lapsensa on meillä.
Tuli mieleen, anteeksi, mutta oletko varma, että käy oikeasti golfaamassa?
Onko lapsen enää tuon ikäisenä pakko tulla koko ajan isänsä luo, jos ei kerta isä ole edes kotona?! Minun mieheni lapset ovat kasvaneet jo sen verran isoiksi, että meinaavat kuolla tylsyyteen aina meillä ollessaan, kun kaipaavat kavereitaan. Nykyään tulevat silloin kun huvittaa ja kavereilta ja harrastuksilta ehtivät... Pakko ei ole. Toinen kakkosella, toinen nelosella.