Lyhyt (alle 165cm) nainen voi olla söpö, sievä, kaunis jne. mutta ei koskaan NÄYTTÄVÄ
Vain pitkät naiset ovat näyttäviä, vaikka lyhyet kuinka muuta väittäisivät. Sille on ihan syynsä miksi mallit esim. ovat aina yli 170cm.
Kommentit (34)
Jaa esimerkiksi Shakira ei ole näyttävä?
Ajattelen tän tietenki väärin, mut miust näyttävä tarkottaa sitä, ku naisella o juhlapuku, meikit ja hiukset laitettu. :) Juhlapuvulla tarkotan sellasta vanhojentansseissa käytettävää pukuu. Oon varmaa iha ulapalla… :D Mut miust se ei kato pituutta.
Entä jos on yli 165, mutta alle 170? 🤔
Mun mielestä kyllä lyhytkin voi pukeutua näyttävästi🤔
Lyhyydestä huolimatta on karismaattiseksi haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Mallit on ihan kauheita. Ei ollenkaan lihaksia. Kuin luurankoja. Pieni voi olla sentään siro.
Ok, pikkumyy.
Eli näyttäviä EIVÄT ole:
Emilia Clarke
Scarlett Johansson
Ariana Grande
Kim Kardashian
Mila Kunis
Lucy Hale
Kylie Minogue
Isla Fisher
Lady Gaga
Kristen Bell
Hayden Panettiere
Nicki Minaj
Natalie Portman
Salma Hayek
Siis oikeasti, Salma Hayek ei ole sinun mielestä NÄYTTÄVÄ?
Näyttävä ja komea nainen ei ole sama kuin maskuliininen nainen, vaikka niin jotkut mieltääkin. Näyttävä komea nainen on ylväs, uljas, upea. Pitkällä naisella voi olla söpöt tai kauniit kasvot. Lyhyt ja söpöys ei ole sama asia. Kaunis voi olla vaikka ois minkä mittainen.
Kumma että nämä lyhyet naiset ovat omineet itselleen nämä söpö, sievä tai kaunis sanat. Pitkällä naisella voi olla söpöt kasvot. Lyhyellä pallinaama.
No eipä kiinnosta, kun en ole edes mitään noista.
Vierailija kirjoitti:
Eli näyttäviä EIVÄT ole:
Emilia Clarke
Scarlett Johansson
Ariana Grande
Kim Kardashian
Mila Kunis
Lucy Hale
Kylie Minogue
Isla Fisher
Lady Gaga
Kristen Bell
Hayden Panettiere
Nicki Minaj
Natalie Portman
Salma HayekSiis oikeasti, Salma Hayek ei ole sinun mielestä NÄYTTÄVÄ?
Lapsimaisia pikkumyitä kaikki. Ei kukaan noista ole näyttävä samalla tapaa kuin esim. Charlize Theron.
Näyttävä= komea nainen on iso ja ehkä vähän maskuliininen.
Olen mielelläni pieni, siro ja kaunis kuin näyttävä. Ihanaa mahtua mieheni syliin.