Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Uskallatko istua tuolille kun olet ekaa kylässä,
28.04.2014 |
etkä vielä tiedä perheen hygieniatasoa?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietenkin. Vaikka toisaalta tiedostan, että siinä samassa tuolissa on mitä suurimmalla todennäköisyydellä piereskelty alasti tai pelkät kalsarit jalassa. Mutta sellaistahan elämä on.
Eikun mulla on desinfiointiaineet aina mukana ja hinkkaan tuolin ensin puhtaaksi samaan tapaan kuin Frasier-sarjan neuroottinen Niles - tietenkin!
Alue: Aihe vapaa
Eniten pelkään sitä että tuolilla onkin pierutyyny.