Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytöllä pissatulehduksen oireet, voidaanko odottaa aamuun?

Vierailija
28.04.2014 |

Tänään iltapissalla 3v sanoin että sattuu pyllyyn, eikä voi pissata kun sattuu. Yleensä pissaa on illalla tullut kunnolla. Suihkuttelin alapäätä jos helpottaisi pissaamista, mutta ei tullut mitään. Aivan normaalisti on juonut tänään. Äsken kävimme vielä yrittämässä pissaamista, tuli pienenpieni liru ja kertoi vatsan olevan kipeä, muutaman kyyneleenkin tirautti. On muutamana päivänä valitellut kylmyyttä ja olen huomannut että päiväkodista haettaessa ovat reidet ja pyllynposket olleet kylmät ulkoilun jälkeen, maassa istuskellut. Lämpöä ei ollut, mutta kipulääkettä vatsakivun vuoksi annoin. Muuten voinnissa ei erikoista. Oisko meidän pitänyt lähteä lääkäriin nyt illalla, nostaako pissatulehdus nopeasti kuumeen levitessään ylöspäin?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi luoja näitä jotakin kommentteja! Mä oon varmasti kans ihan paska mutsi,aloin yöllä epäillä tytöllä pissa tautia kun itki ja valitti muurahaisista pimpis , kuitenkin ootettiin yön yli aivan kuten sairaalastakin neuvottiin. Tänään mennään näytille kuhan kertovat ajan...

Vierailija
42/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttiolkinen kirjoitti:

Siis voi luoja näitä jotakin kommentteja! Mä oon varmasti kans ihan paska mutsi,aloin yöllä epäillä tytöllä pissa tautia kun itki ja valitti muurahaisista pimpis , kuitenkin ootettiin yön yli aivan kuten sairaalastakin neuvottiin. Tänään mennään näytille kuhan kertovat ajan...

Kannattaisi ehkä vilkaista päivämäärää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tytöllä pissatulehduksen oireet, voidaanko odottaa aamuun?"

Siinä on esimerkillinen äiti. Lapsi sairas niin äiti ottaa ja kysyy anonyymeiltä internetissä mitä tehdä =(

Vierailija
44/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä vaikuttavaa... #42 löysi ketjun melkein 3 vuoden takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi